luni, 31 august 2009

Leapsa

Am primit aceasta leapsa de la Ana-Maria cu lucrurile care nu imi plac.
Nu`mi place:
-Minciuna
-Perversitatea
-Prefacatoria
-Sa ma contrazic (decat atunci cand am dreptate :D )
-Copii care tipa ( ii detest )
-Sa ma streseze cineva (cand nu am chef de nimeni )
-Sa nu pot sa plang, atunci cand imi vine
-Sa`mi inghit cuvintele
-Sa raman datoare
-Sa nu pot ajuta pe cineva ( cand imi cere ajutorul )
-Sa ma trezeasca cineva de somn ( asta ma aduce la o stare incredibila de nervi )
-Sa nu pot tipa cand sunt nervoasa
-Sa fiu nevoita sa mint ( si cateodata mai trebuie sa mint, din necesitate, nu de altceva, desi urasc asta )
-Sa ma gandesc la el, dupa tot ce mi`a facut

Si ar mai fii mult de scris, dar aici cred ca am scris ce era mai important. Leapsa merge mai departe la toti cei care ma citesc ! :)

5 comentarii:

Ioana Radu spunea...

OFFTOPIC
Rezultate test

Ordinea pe care ai ales-o reprezinta prioritatile tale in viata.

familia
sexul
prietenii
munca

Ioana Radu spunea...

Mi-ai adus aminte de lucruri care nu imi plac si pe care eu nu le-am scris.
Dar am sa le adaug acum.
Anume:
- copii care tipa
- sa raman datoare
- sa ma trezeasca cineva din somn

AndreeEA spunea...

Terra :)))

AndreeEA spunea...

Cat despre prioritatile mele in viata ... munca a iesit bine pe ultimul loc :D ca nu prea`mi place treaba aia, da` deh trebuie sa o fac.

Te imbratisez

Boogie Man spunea...

Si daca o sa ai copii plangaciosi ? :D