marți, 6 septembrie 2011

Te iert ...

Te iert pentru toate lacrimile mele, pentru sperantele mele chinuite.

Te iert pentru promisiunile pe care nu ti le-ai tinut.

Te iert pentru jumatatile tale de masura.

Te iert pentru minciuni, te iert pentru inselatorii, te iert pentru ezitari, pentru taceri, pentru razbunari.

Te iert pentru tradare, te iert pentru neputinta.

Te iert pentru imbratisarile tale nebune, care m-au facut sa cred ca ma iubesti.

Te iert pentru poeziile tale superbe, care m-au mintit, promitandu-mi dragostea vesnica.

Te iert pentru mare, te iert pentru luna, te iert pentru randunele.

Te iubesc atat de mult incat pot sa te iert pentru toate.

Te iubesc atat de mult, incat pot sa renunt la tine. E singurul fel in care mai pot pastra iubirea aceasta enorma, intreaga, in inima mea.

{ Fragment din cartea "Noi suntem zeite - Carte postala" - de Alice Nastase; capitolul "Scrisori catre Alex" }


Mi`e dor ...

16 comentarii:

Rebecca spunea...

Ai cumparat cartea? Am cautat'o si eu dar nu o gasesc

Cosmina spunea...

@Rebecca, nu am cumparat`o.

AndreeEA spunea...

Asa, am intrat pe contul unei prietene ca i`am facut si ei blog. Nu, nu am cumparat cartea, am citit`o la cineva si am scris ce mi s`a parut interesant.

Rosaline spunea...

ei, ce-avem noi aici? Citate inspirate din carti frumoase...Imi place, Andreea, stii sa le alegi!

Diana Zoe. spunea...

Foarte frumoase citatele!

Paolla si-atat spunea...

Iarta-l dar nu-l iubi...

AndreeEA spunea...

@Rosaline, multumesc frumos :*

@Lamaitza , :* >:D<

@Un suflet inocent, de`ar fi asa usor :)

MiiutaChan spunea...

Frumos, fără iertare nu ar fi iubire, se spune că atunci când iubeşti, greşeşti şi atunci când greşeşti trebuie să fi iertat, iar pentru a fi iertat, trebuie să ierţi. Numai bine;)

Den' spunea...

frumos..

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Atat de frumos :o3
Iubirea iarta multe!

Anonim spunea...

Cat de frumos..

CVis... spunea...

Magic! :* Sper ca imi esti bine! >:D<

Unknown spunea...

Se pare ca azi e ziua iertarii.. frumoasa cartea :)

AndreeEA spunea...

@MiiutaChan , ierti dar nu uiti. Dar totul doare ... al dracului de rau :)

@Den` , multumesc !

@Danyela , intr`adevar, iubirea iarta multe , iubirea e oarba :)

@Stupid Little Dreamer, multumesc :*

@CrVisatoare , is .. praf :) is beata , asa am fost si ieri , probabil asa o sa fiu si maine !

AndreeEA spunea...

@Alyn, azi e ziua NIMICULUI ;)

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Si ei sa ne ierte ca le-am daruit prea multa iubire?! Prea trist!