duminică, 18 septembrie 2011

Iubitul meu ...

Ma intreb adesea daca pe tine te-ar consola sa stii ca uneori ma simt la fel de singura si poate la fel de nefericita ca si tine?

Ma intreb daca asta te-ar multumi?

Ma crezi rea?Ma crezi nedreapta?

Uneori faci presupuneri despre mine fara sa stii care este adevarul...care este motivul din spatele fiecarei decizii pe care am luat-o in trecut sau pe care o adopt in prezent...pentru ca ...asa cum iti spuneam acum ceva timp in urma... fiecare decizie a mea este indelung cantarita si analizata pana la extrem.

Si nu...nu aleg asa cum spuneai tu...de parca as fi la supermarket...nu...caci atunci cand sunt implicate suflete...nici macar nu aleg...caci nu am dreptul asta...

Cate sentimente neexprimate au existat,exista si vor exista in sufletul meu…cate lucruri nu stii inca despre mine…cate lucruri nu ai vrut sa afli despre mine…cate lucruri nu vei afla niciodata caci nu iti voi permite…

Ai intrebari?Am si eu...Si am multe...Cu totii avem intrebari....Pentru toti exista "de ce?" si "cine?" si "cand?"...

Ti-am spus acum ceva timp un lucru pe care l-am invatat de la viata,de la oameni de la situatii...nu pune niciodata intrebari daca simti ca nu vei putea suporta durerea raspunsurilor...

Si da...primul rand din scrisoarea aceea...e adevarat...poate dureros dar extrem de adevarat...

Caci daca as fi privit in urma chiar si pentru o secunda stii si tu ca nu as mai fi putut pleca de acolo,din prezentul acela dulce amarui pe care il simteam atat de ne al meu...

Si da...eu am omorat visul nostru...eu am facut asta...am facut-o in noaptea aceea...da,da...stii tu...cea in care te-am rugat sa ma tii de mana...atunci am stiut ca e finalul...ca intr-un fel sau altul o sa ma pierzi...ca o sa te pierd...ca ne vom pierde...

Atunci am pierdut drumul spre mine...spre tine...spre noi...si m-am ratacit...

Si nu m-am ratacit in locul acela pe care il numesc eu pierduta "acasa"...caci stiu mai bine ca oricine ca nu apartin acelui loc...asa cum nu apartin nimanui...nici macar mie nu imi mai apartin...

Nu m-am ratacit acolo...m-am ratacit in mine...si in gandurile mele...si acum caut drumul catre EU cea care am fost candva ...si este un drum al naiba de greu...care mi raneste sufletul la fiecare decizie si pas pe care aleg sa il fac...

Nu incerca sa gasesti explicatii si raspunsuri...nu o face...caci nu vei reusi...

Nu te stradui sa ma ajuti...caci nu poti...

Nu incerca sa imi vinzi iluzii...caci am cumparat prea multe...si le-am cumparat la preturi mult prea mari ca sa mai am ceva sa iti ofer la schimb...Nu incerca sa imi intri in suflet pentru ca ramasitele sperantelor si planurilor care s-au spart odata cu prabusirea iluziilor cumparate de la alti vanzatori din trecut sunt ascutite si in mod sigur te vor rani...

Nu te osteni sa ma faci sa ma intorc la tine...nu te stradui sa deschizi usa sufletului meu si sa faci curat acolo caci eu sunt singura care are cheia de la colivia in care l-am incarcerat ...si din pacate am pierdut-o pe undeva prin mine...in mine...

Nu mai incerca sa ma faci sa vorbesc...sa iti vorbesc...caci cuvintele mele au devenit lipsite de sens si la fiecare rostire a lor se aude suierand pustiul din mine...

...unui el care s-a pierdut prin trecut...


Mi`e dor ...

19 comentarii:

Pui.de.geniu spunea...

superb scris. Sper totusi sa te regasesti intr-un el candva..daca in tine momentan e anevoios >:D<

AndreeEA spunea...

@Pui.de.geniu , sar`mana >:D< in mine in momentul asta e gol ... :)

Rebecca spunea...

:-< of.. daca el a fost acel 'El' înseamnă că este şî va fi mereu ..
Cred că înţelegi ce vreau să spun

Unknown spunea...

foarte ... adanca postarea :)
te pune pe ganduri serios:)
imi pare rau ca ai ajuns in situatia asta.
cum am mai zis, capul sus si treci peste.. nu mai privi trecutul, caci a trecut... si nu se mai intoarce :)
:) o noapte plaqta !

AndreeEA spunea...

@Rebecca, inteleg perfect ce vrei sa spui ..

AndreeEA spunea...

@Alyn, o noapte frumoasa si tie >:D< intr`adevar, trecutul e trecut .. dar si amintirile is legate de trecut, ori alea nu se uita niciodata :)

Den' spunea...

ai dreptate cand spui ca niciodata sa nu pui intrebari daca simiti ca nu vei putea suporta durerea raspunsurilor.
..imi pare rau pentru situatie. capu'sus:*

Pui.de.geniu spunea...

nici un gol nu e de neumplut puiule >:D< Umerii drepti, gatul ferm si capu`sus ! :) :*

Diana Zoe. spunea...

Olteanco, postarea ta mi-a adus aminte de muuulte momente neplăcute și totuși, atât de intens analizate. Îmi pare foarte rău că ești în așa o situație, dar eu una sper că vei trece peste cât mai repede cu putință >:D<


P.S. te4 ștampilează și moldoveanca asta :*

AndreeEA spunea...

@Den`, da, unele raspunsuri mai bine sa nu le aud... desi tot timpul am preferat adevarul si nu am vrut sa fiu menajata. Multumesc de incurajare >:D<

@Pui.de.geniu , eu sunt de acord cu tine, dar golul lasat de el nimeni nu`l va umple, va ramane acolo . Ca vor mai fi persoane care vor incerca si ma vor face sa ma simt mai bine, da, sunt de acord ..dar , doar atat.

Ti puup :* >:D<

AndreeEA spunea...

@Lamaitza , stii, toata lumea imi zice ,, capul sus, fi puternica, o sa treaca '' , dar la mine timpul trece foarte greu. Se rupe sufletul in mine de fiecare data cand isi face aparitia cate`o amintire .. simt cum ma cufund intr`o prapastie ...

Ti stampilez si eu >:D< :*

Diana Zoe. spunea...

Da, știu exact la ce te referi :) Dar nu poți trăi tot timpul chinuindu-te așa. Fiecare amintiri cu privire, fiecare atingere, fiecare vorbă bună, fiecare privire trebuie să aibă și un sfârșit. Pentru că, involuntar, dacă mai continui așa, te poți autodistruge foarte ușor și sincer, ar fi păcat să e întâmple așa.

AndreeEA spunea...

@Lamaitza, stiu ca ai dreptate. Cu timpul voi reusii sa trec peste si sa`l las acolo unde ii e locul , in trecut , desi amintirile nu le voi uita niciodata :)

Diana Zoe. spunea...

Absolut :) Amintirile n-ai cum să le uiți pentru că, probabil ele te-au transformat ca persoană. Te-am pupăcit și ștampilat încă odată!!! >:D<

AndreeEA spunea...

@Lamaitza,exact, bine zici tu !

Si eu ti puuup ! >:D<

Anonim spunea...

Sper sa redevii persoana care erai... :)

P.S.: Scrii foarte frumos :*

AndreeEA spunea...

@Stupid little dreamer, nu vreau sa redevin persoana care eram .. el m`a schimbat , si in bine, nu in rau :)

Te pup :*

Urma unui om drag.. spunea...

iluzii care le cumparam cu preturi mari,si le pierdem gratis intr-o secunda:(

AndreeEA spunea...

@Urma unui om drag, adevar graiesti !