duminică, 11 septembrie 2011

Si`a trecut ...

...si ziua de ieri. A trecut cum ? Eu asteptandu`te pe tine iubitul meu, ca de fiecare data. Puteai sa`ti alegi orice alta zii sa ma minti, orice alta zii sa`ti cauti scuze jalnice, orice alta zii sa fi un nemernic, dar nu ziua de ieri.
Am stat cu frate`tau si te`am asteptat pana la 23:55 , te`am asteptat degeaba ... n`ai avut bunul`simt sa`ti lasi un pi din treburile tale sa vii sa stai cu mine, desi ai venit in tara.

Probabil trebuia sa se intample si`o treaba din asta sa vad ce om iubesc. Probabil de ziua mea trebuia sa stea frate`tau cu mine, sa ma sune taica`tu sa`mi zica ,, La Multi Ani '' , iar tu sa fi vesnic ocupat cu problemele tale , ca eu sa ma trezesc la realitate si sa`mi dau seama ce barbat iubesc.
Nu te urasc dragul meu , nu te`am urat niciodata si nici nu o sa o fac vreodata. Te`am iubit odata cu fiecare particica a corpului, din toata inima , inca te iubesc , asa ca nu pot sa te urasc.
Nu vreau decat sa te las, sa`ti dau drumul ... desi o sa iei inca o data o parte din inima mea cu tine, o sa`ti dau drumul. Te iubesc atat de tare incat altceva nu stiu ce sa mai fac ... decat sa te las sa`ti vezi de viata ta, departe de mine.

Mi`e dor ...

13 comentarii:

Anonim spunea...

macar la multi ani ti-a zis?

CVis... spunea...

Uneori...nu tot ce ne dorim e si bun pentru noi!Asa ca...capu' sus,olteanco!
Ci pana mea..Ne-a facut pe noi niste barbati?Neaaah!So...smile and live!And drink! :))
Sora lu Gicu sper ca are grija de tine! :D
Te imbratisez si te stampilez! >:D< :*

AndreeEA spunea...

@dana, da, la multi ani mi`a zis :) macar atata lucru a putut si el sa faca.

@CrVisatoare, sora lu` Gicu e in permanenta cu mine, are grija de mine. Am baut zilele astea pana n`am mai stiut de creierii mei moldoveanco, asa ca pauza drink cateva zile ca o sa mor in ritmu` asta :))

Ti stampilez si eu >:D<

Diana Zoe. spunea...

Câtă nesimțire pe capul lui. Îmi pare, nu m-am putut abține, l-am descris și eu cum am știut mai bine. Măcar ți-a zis la mulți ani, dar în rest, mi se pare cam nesimțit, cum am mai zis. Oricum, îți doresc să uiți cât mai repede de el pentru că nu este altceva decât un chin în plus, să stai și să te gândești tot timpul la cineva căruia nici nu-i pasă. Repet, asta e părerea mea, dar chiar nu-mi place să te citesc tot timpul, iar tu să ai în tine atâta suferință. Te pup, draga mea!>:D<

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Stii cum se zice .. dai drumul si daca se va intoarce va fi al tau, daca nu inseamna ca nu a fost niciodata!Cu trecerea timpului iti vei da seama de multe lucruri :)

Anonim spunea...

Toată dragostea pe care o simţi se va întoarce la tine. Poate că nu imediat, dar vei vedea că în cele din urmă e adevărat...

Rosaline spunea...

nu stiu ce sa cred, Andreea.
acum te iubeste la nebunie si e plin de initiativa, acum nu are timp nici sa vina la tine de ziua ta...
dar tu stii mai bine.

SimonaR. spunea...

trist... macar de ziua ta putea face o exceptie :(

Mara spunea...

Nu e neaparat aiurea, la alta. Are o piedica interioara sa revina. Cheama-l, invita-l, pofteste-l sa vina oricum, oricand. Explica-i ca nu are de ce sa simta vreo jena. Va veni intr-o zi a voastra si va fi mai mult decat ar fi venit de ziua ta. Te imbratisez de ziua ta, la multi ani cu bani si cu amor nebun.

Hoinara spunea...

Mi-a spus cineva odata un lucru foarte intelept,si anume ca,o fata,apreciaza un baiat bun abia dupa ce are parte de doi-trei nemernici in viata ei.:)

AndreeEA spunea...

@Lamaitza, am obosit , nu mai pot :)

@Seninle olmak istiyorum, asa e, dreptate ai.

@Rosaline, de iubit ma iubeste, dar deja e tarziu ptr noi ..

@Stupid Little Dreamer, nu vreau decat sa fie el bine si fericit si intr`un final voi fi si eu :)

@Mara, nici nu am zis ca a fost cu altcineva, dar eu nu il mai primesc, nu mai pot.

@simonikool, :)

@fatacareaduceploaia, adevarata vorba, dar el nu a fost si nici nu este un nemernic.

Unknown spunea...

nesimtiti sunt multi si multe pe lumea asta ! ...
si eu am trecut printr-o experienta foarte asemanatoare cu a ta.
o persoana careia sa nu ii pese de tne.....nu merita nimic !!!!!!
nici macar un simplu salut!

Loredana spunea...

La multi ani! Sa fii sanatoasa!
Sa dea Dumnezeu sa gasesti un baiat care sa te merite!