sâmbătă, 2 iulie 2011

TE URASC !!!

Te urasc pentru fiecare vorba pe care mi`ai spus`o, te urasc pentru fiecare atingere, te urasc pentru fiecare noapte petrecuta cu tine... te urasc pentru vorbele alea din noaptea in care ne`am despartit : ,, Andreea, tu pizda langa mine mai mult de 24 de ore nu o sa vezi, niciuna nu mai are valoare pentru mine ''. Ce 24 de ore a ? Cand aflu in seara asta ca de 2 saptamani esti cu cineva, ca pizda e buna, ca te intelegi bine cu ea ...
Ahhhh viata mea, habar nu ai cat te urasc in momentul asta, cat detest fiecare atingere , sarut, mangaiere de`a ta, cat urasc faptul ca din nou sunt beata si planga din cauza ta.

De ce m`ai facut sa te urasc ? De ce ma faci sa`mi para rau ca`n fiecare dimineata ma trezesc cu gandul la tine ? De ce ma faci sa`mi para rau ca pe undeva mai speram la noi ? DA, fir`ar al dracului sa fie, inca speram la noi, baga`mi`as pula`n ea speranta si`n ele amintiri ... inca speram ... inca te voiam ... de ce dracului m`ai facut sa te urasc !?!?!?! DE CE ??
De ce vrei sa fiu asa cum imi spuneai, lipsita de suflet si rece ? De ce vrei sa scoti partea aia rea din mine ? De ce ? Cand pentru tine ma schimbasem, pentru tine eram alta persoana ... de ce ??
De ce te urasc si totusi acum simt cum inca o data mi se frange inima din cauza ta ? DE CE ?

Mi`e dor ...

18 comentarii:

G.W. spunea...

aiurea cand sentimentele de dragoste se schimba in ura insa asta e viata..week end placut !

Anonim spunea...

pt ca asa suntem noi,fetele...proaste si de multe ori ne plangem de mila,iar pe ei ii doare in cot de noi. ei schimba femeile ca pe sosete,iar noi urlam ca proastele dupa ei.
ce sa-i faci....fetele astea

BLUE FOX spunea...

@AndreeEA, trebuie sa iti pastrezi
calmul; totul se trage de la furtunile solare. Face ca barbatii s-o ia razna. Te imbratisez draga mea! Marcus.

Sadd spunea...

ce-mi place cum scrii tu aici :D.As vrea si eu sa primesc asa ceva...dar vad ca inca nu are curaj sa o faca:))

AndreeEA spunea...

@G.W., a dracului viata si ale dracului sentimente.

@dana, mda ... ne plangem de mila , pana ajungem sa ne uitam in oglinda si sa nu ne mai recunoastem.

@BLUE FOX, smf in ele furtuni solare. El era nemernic si pana acum, doar ca n`am vazut eu. Si eu te imbratisez dragul meu.

@Sadd, poate isi va face si ea curaj candva. Dar de ce ai vrea sa scrie asa ? :-? Ti pup :D

Anonim spunea...

bv lui cat sa mai reziste si el ...a stat o zi 2 3 4 5 dar totusi ....

AndreeEA spunea...

@Florea, mda ... :)

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Ti se frange inima tocmai de aceea ca nu-l urasti, stii si tu asta foarte bine!

AndreeEA spunea...

@Seninle olmak istiyorum, mi se frange inima ... il urasc !:(((

Boogie Bubble spunea...

Andreea! Nu esti tu! Unde e Andreea care o cunosc?! Capu' sus fato! Nu e timp in viata de asa ceva.

P.S. Andreea ... revino'ti. Nu esti asa.

Rosaline spunea...

au trecut 4 zile...Ce-i cu tine, n-ai mai scris...

AndreeEA spunea...

@Boogie Bubble, eu sunt :) dar se mai schimba omu` ...

AndreeEA spunea...

@Rosaline ... nimic, imi lipseste cheful. Si de scris ... si de tot :)

dornespus spunea...

...draga AndreeEA...atata timp cat il urasti inseamna ca exista iubirea...cat timp il vei uri ..il vei iubi...il urasti pt atingerile si saruturile lui...dar il iubesti pt aceste atingeri si saruturi...iubesti..tanjesti...speri....cand ..el iti va deveni indiferent...cand amintirea atingerilor lui si a tot ce inseamna el...iti va aduce pe fata doar un zambet...indiferent...atunci va trece:):(...te imbratisez

AndreeEA spunea...

@dornespus, in fiecare zii ma doare amintirea lui :((

Rebecca spunea...

Unde esti draga mea? De ce nu mai citim nici un post nou pe blog?
..
Spune-ne ce mai face sufletul tau..

AndreeEA spunea...

@Rebecca, nici eu nu mai stiu ce face sufletul meu ...

marㄚ spunea...

I love me