luni, 11 iulie 2011

Visez.


Visez cu ochii deschisi. Nu ma pot odihnii, de 2 nopti nu pot dormii, arat ca un zombie, stau cu redbull`ul langa mine. Mi`e dor de noi, visez la atingerile tale, visez la tine, cum in noptile cand tuna si fulgera ma ascundeam in bratele tale. Visez la momentele cand mergeam amandoi prin ploaie, cum imi ziceai ca sunt ca un copil ... unde e apa mai mare acolo sunt si eu :)) .
Visez la noi sufletul meu, mi`e un dor teribil de tine, mai ales acum cand ploua ... fiecare picatura de ploaie imi aminteste de noi.
Imi aduc aminte cand m`ai sunat in dimineata aia la 3 sa vin la tine ca ti`e rau ... am venit si ai adormit in 2 minute, ai adormit cu capul pe mine, am avut grija de tine atunci, erai ca un copil, cu febra, frisoane ...

Mi`ai zis ca nimeni niciodata n`a mai avut grija de tine asa, nimanui nu i`a pasat daca esti bine sau nu. Mi`ai zis ca ma iubesti mai mult ca orice, mi`ai zis ca sunt cea mai speciala persoana din viata ta, ca nimeni niciodata nu o sa`mi ia locul.
Cand ma doare tare sufletul, la fel ca acum ... imi amintesc de tot ce`a fost frumos. Stau cu paharul de angelli langa mine si cu redbull`ul si beau ptr noi iubirea mea, pentru amintirile noastre, pentru tot ce ne`a legat dar ne`a si despartit.

Mi`e dor ...

9 comentarii:

Anonim spunea...

ce rost au realizarile daca nu visam :D

AndreeEA spunea...

@Florea, adevarat graiesti :)

Anonim spunea...

adevarat graiesc :))haha buna asta:))mic mic dar al dracu :))sau era mic mic dar ridic:-?..hmm tu alegi :))

AndreeEA spunea...

@Florea, nici una nici alta. Mic si blond :)))

Anonim spunea...

ai sa vezi tu :))....

G.W. spunea...

e aiurea ca daca visezi singur e doar un vis insa cand visezi in doi visul devine realitate....noi te sustinem si speram sa ti fie bine cat mai curand

AndreeEA spunea...

@G.W., nu stiu daca visez singura sau nu. Pe partea cealalta poate viseaza si el ...nu mai stiu nimic. Inca astept si sper ..

Anonim spunea...

Frumos:X imi place cum gandesti:X..si sa nu uitam..ca cosmarurile pot distruge visele:-s

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Deosebit mod de a scrie...din pacate nu exista un medicament pentru a uita tot ce ne leaga de persoana iubita:(