vineri, 8 iulie 2011

Nu stiu ce vrea ...Sunt confuza !

Ieri, eram bagata in treaba prin casa,pana peste cap. Telefonul in buzunar. Mesaj.
,,Ce faci viata mea ? Mi`e dor de tine, vreau sa te vad in seara asta, daca ai timp de mine bineinteles .''
Ma uitam la telefon si nu`mi venea sa cred. Inima mai sa`mi sara din piept, intr`un fel ma bucuram, in altul ma durea ... dar ma durea atat de tare,incat am simtit nevoia sa ma asez si sa`mi aprind o tigara.
Nu i`am raspuns, mi`am fumat tigarea si am continuat treaba. Dupa aproximativ 10 minute, suna telefonul.

- Ce faci sufletul meu ?
- Aaaaaa, treaba.
- Vin diseara acasa, vreau sa te vad. Andreea chiar mi`e dor de tine, vreau sa te vad ... vreau sa te strang in brate. Te rog.
- Tu nu incetezi sa ma uimesti, serios. Pentru ce sa ne vedem ?
- Ti`am zis de ce. Si stiu ca si tu vrei sa ma vezi, stiu ca ti`e dor de mine, degeaba incerci sa te ascunzi, degeaba incerci sa ma minti. Nu m`ai mintit niciodata, de ce sa incepi acum ?
- Auzi, stii ceva ? Nu ma lua pe mine cu din astea. Du`te la pizdele tale si lasa`ma dracu` pe mine, ca nu vreau sa te vad.
I`am inchis. Mare idioata sunt !!!!!!!!!!!! De ce dracu` nu i`am zis ca vreau sa`l vad, sa`l sarut, sa`l strang in brate, sa fac dragoste cu el, sa nu imi mai dea niciodata drumu` ? De ce am lasat orgoliu sa mai fie mai puternic decat mine ???
Azi stateam , beam din cafea ... eram departe rau .. suna telefonul. Din nou, el .

- E chiar atat de greu sa crezi ca vreau sa te vad ?
- De ce? Cand stim amandoi ca mai mult rau ne facem ? Daca o sa ne intalnim vreodata intamplator prin oras, ne salutam, ne pupam .. e ok. Dar nu asa. Nu din nou ... O sa o luam de la capat..
- Da ! Da Andreea, vreau sa o luam de la capat. Stii bine ca esti sufletul si inima mea, chiar daca am gresit . Te vreau inapoi.
- Arata`mi ca vrei sa`ti indrepti greseala, fa`ma sa vad ca te`ai schimbat, poate asa o sa mai fie sanse pentru noi.
( Tacere ).
- Exact cum banuiam. N`are rost ...
- Stai, nu inchide te rog.
- Pa.

Mi`e dor ...

15 comentarii:

Suflet de curva spunea...

Andreea, cap perfect patrat ce esti :)) (in sensul bun) de ce nu ai vrut sa-l vezi???:(((((( oooof

Anonim spunea...

Intalneste-te cu el ... Tine-l putin pe jar si apoi reluati impreuna povestea de unde a adormit autorul...
N-ai gresit ( prea mult ) ca ai ezitat sa-i spui ce vroia sa auda... Asa tre sa te comporti cu baietii :P
Trimite-i un mesaj cu ceva simplu si sexy.
"Cafea ? La mine sau la tine ?" :)))...

Rebecca spunea...

Uofh .. Nu prea mai stiu ce sa zic , ca si suflet si alexander au dreptate .. Trimite-i mesajul ala .. :D

Rebecca spunea...

Era sa uit .. Mi-a fost dor de tine draga mea .. Te imbratisez >:D<

Rosaline spunea...

saraca de tine...de ce-ti faci chestia asta?

imi dau seama ca e o situatie fara iesire, dar poate se mai gandeste sa-ti arate ca a gresit si ca se poate indrepta.

AndreeEA spunea...

@Suflet, pentru ca nu mai am incredere in el, iar daca il vedeam o luam de la capat cu tot.

@Alexander Eckhart, nu pot. Nu pana nu vad ce trebuie sa vad, pana nu vad ca intr`adevar s`a schimbat, ca intr`adevar ii pare rau. Desi ma doare al dracului de tare, nu pot ...

@Rebecca,stiu ca amanadoi au dreptate, dar daca fac asta acum, totul o sa fie ca si pana acum, iar motivulpentru care m`am despartit de el, o sa ramana in continuare acolo si nu vreau sa risc.
P.s. Si mie mi`a fost dor de tine, de voi toti >:D<

@Rosaline, pentru ca deocamdata chiar nu am ce sa fac :(

29 decembrie spunea...

asa facem toate:D
apoi asteptam, poate poate suna iar.

AndreeEA spunea...

@29decembrie, cred ca ai dreptate :D

dornespus spunea...

...ANDREEea,OARE NU MERITA O SANSA...cine stie..poate s-a schimbat...sau imncearca asta..poate este un nemernic mai mic:)...zic si eu...

AndreeEA spunea...

@dornespus, pana nu vad fapte/dovezi, nu mai cred. Nu mai pot sa`l cred :(

dornespus spunea...

...AndreeEa..da'i sansa...si poate dovezile vor aparea...incearca...nu ar fi nici primul ...dar nici ultimul esec ...:(...te imbratisez...si week-end fain!

AndreeEA spunea...

@dornespus, sanse au fost multe. Dovezile n`au apararut. Sa ma amagesc inca o data ... nu mai pot.

Unknown spunea...

Vad ca mai toti te incurajeaza sa-i mai dai o sansa, eu nu o s-o fac...
Sunt multe de spus pe tema asta...
Insa, indiferent ce-ti spune lumea p'aici, tot tu stii cel mai bine ce ai de facut.

AndreeEA spunea...

@Cosmin Rusu, si inima ma incurajeaza sa`i mai dau o sansa ... insa de data asta ratiunea e mai puternica. Nu pot deocamdata .. nu mai am incredere.

Unknown spunea...

Eu cred k ar fi mai bn sa stai un timp sa te mai gandesti sa nu traiesti o alta dezamagire....adica atunci knd iei o decizie sa fi sigura de ea si k iti va aduce fericire:) nu mereu mintea dicteaza,uneori trebuie sa ne ascultam si inima:);)