duminică, 6 septembrie 2009

Toamna...Anotimpul sufletului meu :x



In sfarsit ma simt si eu bine :D Imi place ploaia, vantul, frunzele care pica, intr`un cuvant TOAMNA ! As putea scrie despre Toamna, pana maine dimineatsa nu m`as plictisii.
Dar incerc sa exprim in cateva cuvinte ceea ce simt acum. Nu degeaba sunt nascuta toamna ... Sunt linistita, imi place sa aud stropii de ploaie in geam, sa vad frunzele cum pica, sa simt racoarea ... sa simt, tot ceea exprima toamna. Nu degeaba sunt eu nascuta toamna, nu degeaba toamna imi ofera un sentiment de liniste. Imi place sa ma trezesc dimineatsa, sa simt mirosul cafelei la ibric ( nu`mi place aia la filtru, sau expresoo ), sa beau cafeaua si sa ma uit pe geam, sa simt mirosul frunzelor, mirosul ploii, mirosul de TOAMNA ! Multora nu le place toamna, nu le place ploaia, normal fiecare persoana cu gusturile sale, dar mie`mi place. Imi place covorul de frunze picate, ador tot ceea ce tine de toamna. Imi place cand ploua, si e frig, sa stau bagata`n pat, cu o patura peste mine, sa nu mi se vada decat nasul si ochii :)) si preferabil la tara, pentru ca acolo, ma simt linistita, nu ma deranjeaza nimeni, nu ma streseaza nimeni. Cand eram mica si venea toamna, ma duceau ai mei la tara, pentru ca stiau ca`mi place acolo, si ma simteam bine. :D Era un copac pe undeva pe langa mine, si`o banca langa el, ma duceam ma asezam pe banca, si urmaream cum cad frunzele si cum se aseaza pe pamant una cate una ... ca un covor rosu, patat cu galben ... :X Aveam impresia urmatoare: Copacul ala m`a vazut cand plangeam, cand radeam, pur si simplu e acolo de cand eram mica, m`a vazut cum am crescut. Acum e atat de batran, coroana ii e mai bogata, trunchiul mai gros, dar la fel de frumos ca intotdeauna. Copacul ala pentru mine, reprezina TOAMNA, pentru ca`n jurul lui se face un covor superb. Imi pare rau ca nu am poze cu el, dar cu prima ocazie cand o sa ma duc la tara, o sa fac poze. Am zis, as putea vorbii de toamna continuu, dar ma opresc aici. Sper sa va placa :X

O saptamana frumoasa tuturor, si nu uitati, ORICE VIS ESTE REALIZABIL ! :)



6 comentarii:

Ana-Maria spunea...

O saptamana la superlativ si tie,Andreea draga!
Mi-a placut postul tau,mult...chiar daca toamna nu se numara printre preferintele mele...insa mi-a placut tonusul si tonul tau plin de pozitiv si optimism...
Astept pozele...hehehehe
Te pup cu drag si iti doresc o zi frumoasa!:)

Greenx spunea...

Intradevar, toamna este unul dintre anotimpurile care te fac sa visezi si sa te bucuri de liniste. Frumos^_^
Calm. Cald.Optimist.

AndreeEA spunea...

@Ana-Maria, la fel iti urez si eu tie, plina de bucurii. Cat despre postul meu, ador toamna, probabil de asta ma si simt in elementul meu :X
@Clorophila,da da da da :X Ador Toamna, ma linisteste ploaia, vantul, norii, tot ! :)

Anonim spunea...

frumoasa postarea...felicitari...

Porumbelul alb spunea...

Sa stii ca m-as putea indragosti de tine numai citindu-ti postarea asta! Si nimic mai mult!
In sfarsit am gasit pe cineva care rezoneaza identic cu mine! Doamne,credeam ca nu mai simte nimeni cat de minunata e toamna si cat de fascinanta!!!!!!!!!!!!!
Da,intotdeauna am spus ca este anotimpul sufletului meu,unul care traieste in ritmul ei si in culorile sale maiestuoase...O respir cu tot sufletul si ma trezesc diminetile plina de mireasma tare a frunzelor ce-si plang desprinderile...
Multumesc enorm pt postarea asta,oricine-ai fi,suflet frumos!!!
Multumesc!!!
Astept cu imensa bucurie orice cadru surpins in toamna asta,a noastra!!

L'automne

PS. Acum vad ca nu ai optiune de anonimat(n-am blog si nici cont google dar voi trimite totusi acest mesaj de pe contul sotului meu!)! As fi renuntat la postare daca nu era vb despre un lucru atat de important pt mine!
Ce zici?! Introduci optiunea de anonimat?! Mi-ar fi mai simplu!
Multumesc!!

Porumbelul alb spunea...

Inca mai astept! Dar trandafirul acela superb...tot ti l-am furat...L-am placut din prima clipa! Trebuia sa stea de paza si nostalgiilor mele...
Multumesc si pt el!
Sper totusi sa-mi si raspunzi la un moment dat si sa rezolvi ce ti-am sugerat!
Week-end de vis! Si sunt toate sansele sa fie asa,priveste pe fereastra!!!!!!!!!!!!!!!!

L'automne