marți, 3 mai 2011

Prima noapte ...


Voiam doar sa pun piesa si atat, dar parca nu ma lasa sufletul sa nu spun nimic. Ma gandeam astazi la prima noapte , intr`o noapte friguroasa de ianuarie ... cand am simtit pentru prima data mangaierea lui, sarutul lui pe pielea mea ... respiratia lui , cand am simtit pana`n adancul sufletului ca este al meu. Nu stiam ce va fi a doua zi, nu stiam daca va mai fi ceva de fapt , nu stiam cat voi avea de luptat, nu stiam ca ma va dezamagii ... nu stiam ca voi trecea atatea cu vederea.

Totul a inceput cu o discutie .... imi amintesc si acum fiecare cuvant, fiecare atingere, fiecare zambet, fiecare sclipire din ochii nostrii. Nu`mi vine sa cred ca dupa atata timp, cand imi amintesc de asta, simt un gol in stomac, simt furnicaturi in tot corpul, am simtit in acea noapte ca pentru prima data`n viata mea am facut dragoste, ca el e primul barbat din viata mea. Tot ce facusem inainte, tot ce facuse inainte .. totul , absolut totul fusese sters cu buretele, nimic nu mai conta, nimic nu mai era`n jurul nostru, doar noi doi si canapeaua. Restul lumii disparuse, in acea noapte a fost inceputul a tot ceea ce este acum.

O noapte oarecare ...

M`a atins timid prima data, mie .. ah ... mie imi era teama sa ma uit in ochii lui, ma uitam doar cum mana lui, imi dadea la o parte parul de pe umeri, cum ma saruta incet ( parca sa nu`mi faca rau ) pe gat, cum mi`a scos bluza si mi`a desfacut sutientul ... si m`a intins pe pat. Mi`a ridicat capul, si m`a fixat cu privirea: ,, Esti sigura ca vrei asta ? Nu vreau sa`ti fac rau ... stii ca oricand ne putem oprii ''. Totul in jurul meu tipa ca vrea, fiecare particia a corpului meu, voia, il voia pe EL , dar nu am reusit sa spun decat ,, Da''.
S`a ridicat incet, mi`a dat pantalonii jos ... si`a dat jos tricoul, si`a dus mana la curea ... l`am oprit. I`am deschis eu cureaua, i`am dat eu jos pantalnii, voiam sa`l simt cu totul, voiam sa simt ca e langa mine ca e al meu, ca nu visez.
S`a asezat peste mine .. atat de`ncet, atat de tandru ... in noaptea aia am simtit ca urc dincolo de Ceruri, ca nu o sa mai cobor niciodata d`acolo, in noaptea aia ... ah .. prima noapte in care i`am simtit caldura corpului, din noaptea aia am simtit ca`l iubesc cu toata fiinta mea.


11 comentarii:

liviuvelar spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
liviuvelar spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
liviuvelar spunea...

„Piesa” (holografica) inseamna probabil ceva pentru tine, dar din pacate e asa de vulgara si trecatoare incat nu poate fi decat coperta unei iluzii subtiri.
Oare esti convinsa (dar cum sa verifici tu despre tine?) ca si el simte la fel, ca si el isi aminteste asemanator acea noapte. Crezi ca ai fost prima si ca nu a avut inaintea ta o alta iubita pe care sa o intrebe: ,,Esti sigura ca vrei asta ? Nu vreau sa-ti fac rau ... stii ca oricand ne putem opri''. Era o noapte rece de ianuarie si tu te-ai lasat imbrobodita, deh! sa nu-ti fie frig! Vine vara, lasa broboada la o parte si elibereaza-ta. De cae ori te incapatanezi sa ramai in capcana in care ai cazut, intreaba-te si tu pe tine: ,,Esti sigura ca vrei asta ?” Inca te mai poti opri!

liviuvelar spunea...

„Piesa” (holografica) inseamna probabil ceva pentru tine, dar din pacate e asa de vulgara si trecatoare incat nu poate fi decat coperta unei iluzii subtiri.
Oare esti convinsa (dar cum sa verifici tu despre tine?) ca si el simte la fel, ca si el isi aminteste asemanator acea noapte. Crezi ca ai fost prima si ca nu a avut inaintea ta o alta iubita pe care sa o intrebe: ,,Esti sigura ca vrei asta ? Nu vreau sa-ti fac rau ... stii ca oricand ne putem opri''. Era o noapte rece de ianuarie si tu te-ai lasat imbrobodita, deh! sa nu-ti fie frig! Vine vara, lasa broboada la o parte si elibereaza-ta. De cae ori te incapatanezi sa ramai in capcana in care ai cazut, intreaba-te si tu pe tine: ,,Esti sigura ca vrei asta ?” Inca te mai poti opri!

AndreeEA spunea...

@liviuvelar, nici n`am zis ca era virgin inainte sa ma cunoasca pe mine :)) daca m`am lasat imbrobodita sau nu, e treaba mea, daca el simte sau nu la fel, din nou e treaba mea :)
Oricum, multumesc pentru comentariu :)

nasaady spunea...

vai mamiii cate comentarii ai sters...da na,daca te joci cu focul si pui lucruri asa intime la vazul oricui,ce sa-ti fac?
stii cum se zice la barbati,ca nu uita primele 3 bucurii:prima gagica,prima masina si primul divort!
asa e si la voi,nu uitati primul sex,prima data cand faceti dragoste,si ziua nuntii!nu e vina noastra ca suntem badarani si nu e vina voastra ca sunteti prea romantice,asa e lumea!
un mik sfat,pt viitor,amintirile astea intime tine-le pt sufletelul tau,sau povesteste cu amicii dragi,da nu le mai face asa publice!cu ce am postat cred ca ti-am raspuns si la intrebarea de ce tii minte asa clar tot

Anonim spunea...

Mie mi se pare frumos ca ai vrut sa impartasesti ceva intim cu niste necunoscuti. pana la urma ,,prima oara'' e o experienta umana, pe care o traim fiecare.

Unknown spunea...

Hmmm...parca eram eu in locul tau cand citeam;))foarte frumos si...excitanta;))
Multe imbratisari si multi pupici din partea mea:) >:D<

AndreeEA spunea...

@nasaady, pai mami intr`un fel ai dreptate .. dar in alt fel , eu imi amintesc cu drag acele momente, asa ca ..:D
@margeledinsticla, nu a fost ,,prima data '', dar m`am simtit ca si cum ar fi fost !
@dream, hehe, ma bucur ca am avut efectul asta asupra ta :X :D
Te imbratisez >:D<

Father spunea...

frumos,emotionant!

AndreeEA spunea...

@Father, emotionant a fost momentu` ala, eu nu stiu daca am scris in asa fel incat sa transmit acele emotii.