miercuri, 18 mai 2011

Noapte critica :|

Azi`noapte mi`am vazut moartea cu ochii. Am plecat d`acasa cu gandul sa beau pana uit tot, pana nu mai stiu nimic de nimeni , si mi s`a indeplinit dorinta. Am baut pana mi`a venit rau, pana cand in mintea mea nu mai era nimic, decat el , decat faptul ca din cauza lui sunt asa, din cauza lui am ajuns sa`mi fie rau in fiecare zii si`n fiecare noapte.
Din cauza lui am ajuns sa pun capu` pe perna si sa ma gandesc ca orice as face tot singura sunt.

Nu credeam vreodata ca o sa ajung in halul asta, chiar mi`am pierdut respectul de sine si nu numai si respectul fata de ceilalti. Nu ma mai intereseaza nimic, nu ma mai intereseaza ca in fiecare zii sunt beata, ca am o facultate de terminat, ca am oameni pe langa mine care vor sa ma ajute. Nu, pe mine tot ce ma intereseaza e sa ingrop cat mai mult sentimentele care le am, sa plec cat mai departe de tot, sa ma rup de absolut tot ce`i aici.

Ai rupt sufletul in mine si dupa m`ai lasat sa adun bucatile sa incerc sa`l lipesc, dar jumtate din el tot timpul va fi la mine. Dar iti promit, ca niciodata nu o sa ma mai gandesc la jumatatea aia, sa ramana la tine si sa faci ce vrei cu ea, dar de azi`noapte s`a terminat definitiv cu noi.
M`ai distrus cu totul ... m`ai facut sa ma uit in oglinda si sa nu mai vad nimic ... m`ai facut sa realizez ca iubirea nu exista , ca sentimentul ala frumos e ceva trecator menit doar sa distruga oameni, caractere si suflete.

Mi`e dor ...

5 comentarii:

Rebecca spunea...

Ah.. si cat de cunoscute imi sunt sentimentele tale . Si cat m-am mintit si eu ca o sa se termine , ca o sa-mi revin . Si cat am incercat in zadar.. Si inca doare.
Dupa ce mi-am promis de milioane de ori ca pot sa uit , ca pot sa trec peste .. inca doare..

AndreeEA spunea...

@Rebecca, stiu ca ma mint singura .. dar macar fac ceva, chiar daca minciuna asta nu duce nicaieri, chiar daca in fiecare zi si noapte ma gandesc la el ...

VIKTOR spunea...

Mai bine sa te minti singura de cat sa te minta altcineva. Imi
place sticla cu numele meu. Daca
Beau? niciodata mai mult de 50gr.
cu sifon si un cub de gheata.
In rest vezi si tu ce hotarare iei
in continuare. Spuneai ca pleci
undeva. O noapte linistita!

Paolla si-atat spunea...

mda...intr-o dragoste mi-am pierdut si eu respectul de sine...nu e bine sa te refugiezi in alcol, poate acum iti face bine, dar in timp.....

Anonim spunea...

Oricum viata merge-n suturi . Ai cazut , te-ai ridicat , inveti noi moduri sa te scuturi.