miercuri, 9 octombrie 2013

Inca ..



Of, nici macar nu stiu cum sa incep , ce sa mai scriu , cum sa mai scriu ..mi`a fost dor de voi , de toti . De ce scriu din nou ? Pai , motivul este acelasi dintotdeauna , EL ,a reaparut in viata mea, dupa 2 ani in care am incercat sa imi fac relatii, sa iubesc , sa ma las iubita , dar totul a fost in zadar . Dupa 2 ani , am inceput din nou sa vorbim si sa ne vedem , strict amical ( cel putin deocamdata ) .
Am impresia ca intre mine si el inca au ramas lucruri nespuse , noi doi niciodata nu am pus ,, .'' , intre mine si el , au ramas mereu ,, ....'' , daca va mai fi ceva intre noi , din nou , cel putin de data asta , nu o sa mai am regrete ce poate n`am incercat destul , poate nu mi`am dat toata silinta , poate , poate , poate ...

A fost socant pentru mine sa ma intalnesc cu toata familia lui la un eveniment, neasteptat , sa`i vad pe toti ca vin la mine si ma imbratiseaza cu atata drag si dor , nu ma asteptam , dar cateodata lumea inca are puterea de a ne surprinde .
A fost frumos , s`au creat noi amintiri pe langa cele vechi , dar parca ....parca as vrea noi amintiri tot alaturi de el , tot facute de el , pentru ca inima mea nebuna si neascultatoare tot pe el il iubeste .


Mi`e dor ....

11 comentarii:

Pui.de.geniu spunea...

bun venit inapoi si tie :)

AndreeEA spunea...

@Pui.de.geniu , bine te`am gasit :)

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Macar sa-ti aduca doar fericire .. ma tot intreb oare de ce trecutul insista sa ne urmareasca? si nu o sa primesc niciodata un raspuns! Sa ai doar posta despre iubire,impliniri si fericire !!Te pup

Seninle olmak istiyorum. spunea...

postari*

AndreeEA spunea...

@Seninle , nu stiu , as vrea sa am un raspuns la intrebarea ta , dar cateodata poate e mai bine sa nu stim raspunsul la niste intrebari ...

Unknown spunea...

Wai,Wai .Te-ai reintors pe blog.Parca am stiut de ce nu ti-am sters blogul de la blogurile care le citeam eu.Tocmai acuma faceam o scurta curatenie printre ele :D.Bine ai revenit scumpo :*.

AndreeEA spunea...

@Anna, cand si cand , mai rar is pe aici ...

Flip ulB spunea...

Momentul in care amintirile, iau locul fericirii prezentului, ar trebui sa fie unul trist pentru suflet. Inseamna ca vointa ta renunta sa-si mai caute fericirea aici, imbatandu-se cu iluziile clipelor ce-au fost, fara sa-ti reaminteasca si de ce nu mai sunt. Insa realitatea nu va avea aceeasi delicatete!

Lavinia Dance spunea...

M-ai facut curioasa...

AndreeEA spunea...

@Daniel , nu e asa , am luptat pentru ceea ce mi`am dorit , au fost multe obstacole ,dar pana la urma tot impreuna am ajuns . Sunt fericita !

AndreeEA spunea...

@Lavinia , curiozitatea este un lucru bun :p