marți, 28 iulie 2015

Revenire

Hey dragii mei , sper ca mai este ceva lume pe aici care ma citeste , mi`a fost extraordinar de dor de voi , as vrea atat de mult sa reincep sa scriu , desi nu stiu daca o sa mai pot, daca o sa mai am inspiratie .

Pentru cei care ma citeati in trecut , nu o sa mai vorbesc despre nici un EL , ii multumesc lui D`Zeu , ca am reusit sa depasesc momentul ala , acum vreo 2 ani , si ca intr`un final m`am trezit la realitate , am vazut ca lupt cu morile de vant. Sper din suflet sa mai fiti pe aici , pentru ca eu o sa fiu , chiar daca nu o sa mai scriu , macar sa va urmaresc pe voi .


Pupici multi , a voastra, Andreea !

6 comentarii:

Iulia Ion spunea...

Hei Andreea, ma bucur sa vad postarea ta..mi s-a intamplat ceva similar acum cativa ani. De atunci am decis sa ii multumesc Dumnezeului care m-a ajutat scriind despre El si incercand sa incurajez oamenii sa se apropie de El si sa realizeze cat de multe face a facut si va face pentru ei. Nu iti pierde insa speranta de a gasi pe cineva care sa te iubeasca cu adevarat.Chiar acum imi fac planul pentru a scrie ceva pe acest subiect- despre barbatul care iubeste cu sinceritate si femeia care se simte iubita. Nu stiu cat va dura, dar te invit sa il citesti cand va fi gata. Toate cele bune! :*

AndreeEA spunea...

Iulia , o sa citesc cu mare drag . Ma bucur ca inca mai este cineva care ma citeste , te imbratisez cu drag !

Iman Ridhwan Syah spunea...

Thanks for Sharing :) and Hi, Greetings from Bacalagers Media!

We are Bacalagers Media is a Smart Digital Media Platform that Presents Quality Content and Inspires All Young Children in Indonesia in Choosing and Sorting News Information Interesting About Lifestyle, Business, Health Tips about stimuno untuk balita and Latest Technology News.

Tumeskecil Blog spunea...

Subiect interesant pentru un blog. Am căutat pe Internet pentru distracție și am venit pe blogul tău. Postul fabulos. Vă mulțumim pentru o schimbare de cunoștințe! Este minunat să vedem că unii oameni încă depun eforturi în gestionarea site-urilor web. Vino să-mi vizitezi blogul la TumesKecil
Citiți mesajele mele de aici:
- Tips beli smartphone
- Bahaya Ngecas HP pakai Laptop dan Solusi Mencegah Bahayanya
- Kode rahasia di hp xiaomi dan fungsinya

Mulțumesc mult!

Yusron Aminullah spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Floor Lola spunea...

Aici, ai putea modifica costul întregii credințe. Aveți nevoie de ajutor spiritual, vrăjitorie pentru a vindeca tot felul de boli vraja de sarcină, vraja financiară, vraja de promovare a afacerilor, câștiga vraja Loteriei, fost vraja din spate, vraja de dragoste, răzbunarea vrăjitoare, lupus și multe altele. Atunci sunteți bineveniți în casa mea pe bază de plante. DM ?? pentru orice ajutor spiritual, contactează-mă pe WhatsApp: +2348129175848 sau e-mail: ededetemple@gmail.com