sâmbătă, 7 mai 2011

Aseara

Am fumat 2 pachete de tigari, se facuse un fum la mine`n camera de`l taiai cu cutitul. In timp ce ma gandeam la tot ce se`ntampla in jurul meu, mi`am amintit de`o piesa si de niste vorbe de`ale mamei.

,, Uneori persoana de langa noi, nu ne spune anumite lucruri pentru a nu ne rani, pentru a nu ne face rau, nu neaparat ca vor sa ne minta sau sa ne faca sa ne pierdem increderea. Eu nu cred ca el te`a mintit cu scopul asta, eu cred ca el a vrut sa te scuteasca de`o suferinta ! ''

Oare !? Si acum piesa de care ziceam mai sus . Un weekend frumos dragii mei !

7 comentarii:

liviuvelar spunea...

Si mamele uneori nu au decat sa mangaie, in timp ce fetele se trezesc usor din iluzii, ca sa nu fie dureroasa deziluzionarea, probabil. Of! Iar sunt direct, poate prea sever!

AndreeEA spunea...

@liviuvelar, mama nu obisnuieste sa minta, nici macar sa ma consoleze. Daca e vorba de relitate, e cea mai realista dintre familie ... asa ca nu mi`ar zice niste vorbe doar de`a ma mangaia sau consola. Iar de la tine nu ma asteptam la altceva, decat la astfel de comentarii, deci nu ma mir :)

nasaady spunea...

melodia e frumoasa,dar nu vad legatura cu postarea...legat de ce ai scris...eu ti-am zis pana nu aflu adevarul nu ma arunc la concluzii pripite...ti de ce ti-e mai frica?sa afli adevarul sau sa afli ca te-a mintit?daca e asa...de cand a facut bine frica intr-o relatie? ar trebui sa ai mai multa experienta de atat si sa fii mai "barbata":P
despre ce a spus mama ta...are dreptate,sunt unii care considera ca daca ascund adevarul isi protejeaza partenerul/a de suferinta,sperand ca nu o sa se afle niciodata,fara sa se gandeasca la consecintele faptului ca se poate afla!
tu incearca sa revii puternica asa cum te stiam,si lasa timpul sa-ti dea dreptate sau sa te contrazica,daca iti faci rau fara un motiv serios,si afli dupa ca te-ai inselat,cine crezi ca mai iubeste o "epava"?

AndreeEA spunea...

@nasaady, nu trebuie sa aiba melodia nicio legatura cu postarea, doar ca mi`am amintit de ea si am pus`o pe blog.
Nu mai pot sa fiu puternica asa cum ma stiai tu... asta este :)

nasaady spunea...

tot n-ai raspuns la ce te-am intrebat:P

Father spunea...

Doresc sa treci cu bine peste
situatia aceasta. Nu te mai
consuma si fumeaza mai putin.
Important e ca si el te iubeste

AndreeEA spunea...

@nasaady, nu stiu de ce mi`e mai frica. Probabil sa aflu adevarul, habar nu am, sunt foarte derutata acum.
@Father, multumesc ptr incurajare !