vineri, 2 septembrie 2011

Poate ...


... va fi bine. Poate totusi inca mai exista speranta pentru noi. Asa un chef de scris am, ceva de speriat.
In seara m`a sunat, n`am vorbit cu el de cand a plecat. Cand i`am auzit vocea, totul din jurul meu a disparut, totul .. nu eram decat eu cu telefonul in mana si vocea lui de la mii de km distanta.
Mi`a promis inca o data ca totul va fi bine, ca intre noi doi nu s`a terminat, ca povestea noastra nu s`a sfarsit ... iar daca sfaristul va venii .. va fi altul , nu cel care am zis eu ca va fi acum cateva luni.
Nu concepe ideea de`a traii fara mine, nu`i place cand se trezeste dimineata si nu gaseste mesaje de la mine, nu`i place cand se pune seara`n pat si nu mai are pe cine sa acopere, nu`i place cand dimineata nu are cine sa`l streseze sa se trezeasca ( aveam obiceiul sa fac asta aproape in fiecare dimineata, imi facea o deosebita placere sa`l enervez :D ) .
Pana acum nu mi`a spus lucrurile astea, pana acum credeam ca`l enerveaza ... ca nu`i place, acum aflu cu totul si cu totul altceva ... acum aflu ca de fapt timpul petrecut langa mine a fost placut, frumos ... linistit.
I`am promit ca pana ne vom revedea ii voi trimite un mesaj in fiecare dimineata, chiar daca suntem la mii de km distanta, chiar daca seara nu o sa ma poata acoperii.

M`a chemat la iarna la el ... m`a rugat sa fac sarbatorile cu el. I`am zis ca poate voi merge, dar i`am zis ca strict amical ( nici eu probabil nu cred asta, dar nah ... ) si voi merge la iarna la el daca lucrurile vor fi la fel, daca ne vom intelege la el. Voi merge la el, chiar daca nu mai avem o relatie ... vreau sa petrec sarbatorile cu el. Imi doresc din toata inima asta, sper sa ajung la el.
Sunt fericita dom`le ... da, sunt fericita, n`am un motiv anume, dar eu sunt fericita. Zambesc cu gura pana la urechi, mainile imi merg singure pe tastatura, parca cuvintele se astern singure ... mi`a lipsit, mi`au lipsit vorbele lui, glumele lui. Mi`a lipsit el in mai putine cuvinte.
In timp ce scriu postarea asta, ascult o melodie, e pe repeat. V`o impartasesc si voua, mie`mi place, sper sa va placa si voua.


Dupa ce`a inchis .. mi`a trimis un mesaj : ,, Te iubesc din toata inima si orice s`ar inatmpla esti sufletul si inima mea. Esti tot ce am mai scump pe lumea asta, esti cea mai dulce fiinta, esti fericirea mea ! Mi`e dor de tine groaznic, mi`ai lipstit teribil de cand nu mai suntem impreuna, fiecare zi fara tine a fost un chin, dar iti promit ca vom fi din nou impreuna, iti promit ca de data asta daca te vei hotari sa`mi mai dai o sansa nu o sa te mai dezamagesc. Noapte buna sufletul meu, te iubesc !''


M`am topit cand am citit mesajul ... ma uitam la telefon si zambeam si simteam cum fiecare fibra a corpului meu tresare, e fericita , simteam cum prind din nou viata, cum ma trezesc din transa, cum totul in jurul meu prinde iar culoare.
Nu stiu ce va fi, cum va fi .. daca e adevarat ce spune, nu stiu daca sa`l cred sau nu, indoiala si`a pus ampreunta adanc pe sufletul meu, dar totusi, sper.

Mi`e dor ...

19 comentarii:

SimonaR. spunea...

Ma bucur pentru tine! Vezi ce frumos a inceput toamna?! :)

MiiutaChan spunea...

Foarte frumos, iluzia şi speranţa iubirii pot să înveselească şi cea mai tristă inimă. Îţi doresc să ţi se împlinească iubirea şi să fi mereu la fel de fericită ca acum.

Pui.de.geniu spunea...

Chiar daca vei reusi sau nu sa ajungi la el , sa te bucuri de o schimbare sau nu..important e ca te`a facut fericita macar pt o zi..:) . ai scris postul cu zambetul pe buze si asta conteaza mai mult decat niste planuri de viitor uneori :P .

Diana Zoe. spunea...

Ți-am spus eu că pofta de scris își va face apariția. Și se pare că ai scris ceva atât de frumos!

Anonim spunea...

Ma bucur foarte mult ca esti fericita :* .

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Minunat!!
Ma bucur enorm sa te vad scriind cu atata fericire si entuziasm!
Sper ca ceea ce ti-ai propus sa iti reuseasca...sa va reuseasca.
Te pup!

Rebecca spunea...

Până la urmă tot el te face fericită..

AndreeEA spunea...

@simonikool, da , a inceput extraordinar de frumos, nu frumos ! Chiar si acum zambesc :)

@MiiutaChan, la fel sper si eu. Nu stiu daca va fi asa sau nu, dar in momentul asta nici ca`mi pasa. Ma simt bine acum ... m`am simtit bine si aseara cand am vb`it cu el. De fiecare data cand sunt sau vorbesc cu el, ma simt extraordinar de bine.

@Pui.de.geniu , asa este. Mare dreptate ai. De data asta nici nu vreau sa`mi fac planuri, nu vreau sa ma gandesc la ce va fi, vreau doar sa ma bucur de clipa , de moment. In rest nu`mi trebuie nimic altceva.

AndreeEA spunea...

@Lamaitza, ai avut dreptate cand ai zis ca pofta de scris o sa`si faca aparitia. Si`a facut`o , azi is fericita ! :D

@Stupid Litlle Dreamer, da, azi sunt fericita. Maine nu stiu ce va fi, dar azi sunt !

@Danyela, nu mi`as dorii nimic mai mult ca asta, dae deocamdata ma multumesc si cu atata.
Te imbratisez draga mea >:D<

@Rebecca, da, se pare ca tot el ma face fericita .

Anonim spunea...

sincera sa fiu,mi-au dat lacrimile. te pup

AndreeEA spunea...

@dana, iarta`ma, n`am vrut sa provoc asta. Am vrut doar sa va impartasesc si voua din fericirea mea :)

CVis... spunea...

De-ai sti cat ma bucur ptr tine!Maxim! :)
Sa ai grija sa fii fericita mereu nu doar azi!
ti pup!si ti strang in brati pana cand imi dai si mie nitel din fericirea ta!Nu vreau mult!Un gram atat! :D

ZoZoHeart spunea...

Frumos..

AndreeEA spunea...

@CrVisatoare, iti dau si mai mult, nu doar un gram :D
Ti puuup !!

@Dana , >:D< multumesc

Diana Zoe. spunea...

Mă bucur așa de mult dacă ești fericită!

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Da, stiu cum e sa vezi ca te suna, sa-i auzi macar putin din respiratie, daca nu vocea .. sa traiesti fiecare secunda stiind ca si el o traieste alaturi de tine si sa simti un regret cand trebuie sa inchizi.O sa va fie bine, daca inca ceva va tine unul langa celalalt inseamna ca sentimentul dintre voi este inca viu.Meriti sa fi fericita!

AndreeEA spunea...

@Lamaitza, multumesc :*

@Seninle olmak istiyorum, asa sper si eu ... ieri era asa bine, eram asa fericita ... azi deja am milioane de ganduri, indoieli ...

Unknown spunea...

esti topita dupa el :)
poate, va fi bine .. si eu sper :)

AndreeEA spunea...

@Alyn, chiar sunt topita dupa el . M`ai facut sa rad maxim la comentariul asta :))