luni, 19 septembrie 2011

Something beautiful ..


Cand nu iti spun ca te iubesc sa stii ca te iubesc mai mult
Esti un parfum sublim ce-l simt, fara cuvinte...
E uneori prea greu de spus, prefer sa tac si sa ascult
Cand numar printre picaturi vechi juraminte...

Cand uit sa-ti spun ca te iubesc, sa nu tresari in visul tau
Si sa nu crezi ca te-am pierdut printr-o uitare...
Secunda-ti sunt intr-un abis, esti clipa sufletului meu
Prin intunericul prea dens te-mbrac in soare...

Cand nu ti-am spus ca te iubesc, te-am mai iubit inca odata
Si nestiind ca te ador, mi-ai plans in brate
Smaraldul trist din ochii tai m-a tot strigat ca altadata
Lasand durerea ce-o simteai sa ma agate

Cand nu-ti voi spune te iubesc, sa stii ca te iubesc din nou
Si-ti scriu pe buze un sarut ce nu te minte
Nu ma-nvata cum sa te chem in noapte cu al meu ecou!
Eu stiu sa-ti spun ca te iubesc fara cuvinte...

Mi`e dor ...

16 comentarii:

Anonim spunea...

Cât de frumosss... :X

broderie manuala spunea...

frumos:X ...Mariana Kabbout

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Plina de iubire!:)

A_wounded_soul spunea...

Interviul asta este atat de dulce, incat nu ai cum sa nu te indragosteti de el, demonstreaza ca unii oameni mai au inima.

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Genial!Este unic felul cum iti exprimi sentimentele...cum te lasi purtata de sentimente...!!:)

Urma unui om drag.. spunea...

ce tare e filmuletul....si poezia stima Andreea

AndreeEA spunea...

@Stupid Litlle Dreamer , dap :)

@calator spre infinit ;;)

@Seninle olmak isiyorum, da ..

@A_wounded_soul, intr`adevar sunt si oameni care mai au inima .. si stiu cum sa o foloseasc, spre deosebire de altii, care o au degeaba`n piept.

@Danyela, am zis ca nu mai fac asa, dar de fiecare data tot acolo ajung ..

AndreeEA spunea...

@Urma unui om drag, multumesc :)

MiiutaChan spunea...

Superb şi sublim. Felicitări.

AndreeEA spunea...

@MiiutaChan, multumesc !!

Unknown spunea...

magnific :D :x:x:x:x :) 1000 de like uri !

AndreeEA spunea...

@Alyn, ma bucur ca iti place ! :* >:D<

Unknown spunea...

sa-mi placa ?! o ador :)
as vrea sa intalnesc asa o persoana :)

AndreeEA spunea...

@Alyn, cine oare nu ar vrea ? Dar nu avem parte de tot ceea ce vrem sau ne dorim ..

Den' spunea...

frumos:)

AndreeEA spunea...

@Den` , multumesc !