sâmbătă, 3 septembrie 2011

Nu inteleg !!!


Ieri eram fericita, ieri ma simteam bine ... de azi`noapte a inceput chinul. De fapt de azi`dimineata ... au inceput gandurile, indoielile . Din nou neincrederea, din nou si din nou si din nou. Gandurile nu`mi dau pace, nu stiu ce sa fac.
Plus ca pe zi ce trece ma uimeste tot mai mult . El pana acum nu era gelos, nu aveam treaba nici eu cu el nici el cu mine. Era incredere intre noi , nu s`a pus niciodata increderea de inselat ... aseara m`a sunat din nou.
I`am zis ca ma duc prin oras, ca acasa n`am ce sa fac si simt si eu nevoia sa mai ies. Pai nu zici mai nene ca a dat gelozia in el. Nu stiam ce sa fac, sa rad sau sa fiu uimita.

Ce caut eu in oras fara el ? Ca ce, inainte era altceva, dar ca m`a pierdut o data, nu vrea sa faca asta si a doua oara. Daca cumva apare cineva si ma indragostesc ? Daca cineva ii ia locul ?

Ma bucura faptul ca e gelos , dar ma si uimeste in acelasi timp. Iar gandurile astea nenorocite nu`mi dau pace .... in seara asta cred ca o sa ies sa beau ceva .

Mi`e dor ...

8 comentarii:

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Draga mea,fericirea vine in cantitati ale naibi de mici din pacate.
Este gelos de teama sa nu te piarda din nou...Asta inseamna ca te iubeste enorm.
Se va convinge ca tu nu l-ai putea uita niciodata...daramite sa apara un alt baiat in viata ta.
Te pup!

Rebecca spunea...

ti-as spune mai multe .. da' mi-e teama sa nu ma incurc .. sunt prea beata .. Iti spun maine >:D< Ai grija de tine

AndreeEA spunea...

@Danyela, nu e vorba neaparat ca e gelos ... e vorba ca din nou ma apasa pe mine indoiala, neincrederea.
Si eu te pup >:D<

@Rebecca, astept :D bea si ptr mine ;;)

Diana Zoe. spunea...

Cei din sexul masculin pot fi așa imprevizibili câteodată. Oricum, trebuie să recunosc, că momentan prin așa ceva trec și eu. Și mă disperă faptul că nu a fost în viața lui gelos și acum, când îi mai povestesc de un prieten, face ca toți dracii. Eu zic să nu te mai chinui cu gândurile astea care apar și dispar ca iepurașii într-un joben. Te îmbrățișez!

AndreeEA spunea...

@Lamaitza, mda ... dar ma deranjeaza ca nu are niciun motiv. Au fost barbati in viata mea dupa ce m`am despartit de el, recunosc ... dar niciunul cu o importanta majora.

Diana Zoe. spunea...

Știu cum e :) exact aceeași poveste mă confrunt și eu acum, deci te înțeleg perfect.

AndreeEA spunea...

@Lamaitza, nu ma bucur ca esti in aceeasi situatie cu mine, dar ma bucur ca macar intelegi ...

Unknown spunea...

:))) atunci stai inchisa in casa !
:))
nu e nimic de inteles.. e dragoste, tu trebuie doar sa o traiesti :)