marți, 6 septembrie 2011

Sweet november ...


Do you wanna be my November ?

Mi`e dor ...

15 comentarii:

Unknown spunea...

sincer, nu mi-a placut..
a fost aiurea filmul. tipa aia umbla cu cate unul in fiecare luna...
si dintr-o data il roaga pe keanu reeves sa fie november si sa stea o luna la ea, desi nu il cunostea..

Rosaline spunea...

aoleu, Alyn, dar ce rece esti!
Mie mi-a placut tare mult filmul, iar actiunile tipei aleia sunt justificate de boala ei care o face sa traiasca viata la maxim. Nu-mi spune ca tu nu ti-ai dori sa o inviti pe Charlize sa petreaca o luna cu tine :D

Pui.de.geniu spunea...

intr-adevar superb filmul :(

Den' spunea...

memorabil film.

Diana Zoe. spunea...

Superb filmul, mie mi-a plăcut foarte mult :X

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Superb filmul:X

Unknown spunea...

nuuuu, nu mi-as dori sincer... :D
nu sunt rece . sunt realist. si ce daca era bolnava, asta inseamna ca trebuia sa isi ia lumea in cap ?!

Rosaline spunea...

eh, era putin mai dezinhibata atata tot.nu si-a luat lumea in cap - asta ar fi insemnat sa faca lucruri si mai extremiste de atat..

Suflet de curva spunea...

mi-a placut... si cred ca o sa-l revad curand

Anonim spunea...

http://www.imdb.com/title/tt0091635/

AndreeEA spunea...

@Alyn, isi traia viata la maxim. Stia ca avea sa moara si se bucura de fiecare clipa cum putea si cum stia.

@Rosaline, :)) si nu m`am uitat la comentariul tau

@Pui.de.geniu , adevarat !!

@Den` , true that :)

@Lamaitza , la el si mie, unul dintre cele mai frumoase filme.

@Danyela :D asa e

@Suflet , eu l`am vazut de vreo 8 ori :D

@Blue, multumesc, filmul ala nu l`am vazut :)

Rebecca spunea...

Da.. o poveste faina

AndreeEA spunea...

@Rebecca, exact :)

@Sadd, un zambet vine si spre tine :)

Unknown spunea...

Inteleg, insa la final ea ii frange inima lui keanu reeves... ideea filmului m-a lasat rece!

AndreeEA spunea...

@Alyn , ii frange inima cu un scop bun. Ii frange inima pentru a`l lasa sa isi continue viata, sa ii fie bine .. sa nu sufere langa ea. O data cu el si ea isi frange inima :)