duminică, 4 septembrie 2011

Somn ... pauza !


Fir`ar al dracului sa fie, ca am incercat de vreo 3 ori sa dorm in noaptea asta si am reusit ... NOT !
Parca are patul arici, mi`e somn, ma simt obosita si totusi nu reusesc sa dorm. Al dracului sa fie daca eu inteleg de ce. Ma irita treaba asta, am nevoie de somn. Ieri dimineata am adormit la 5 : 30 si la 8 m`am trezit. Noaptea asta vad ca e la fel ... asa`mi vine sa ma bat singura !

Ce dracului am nu pot sa`mi dau seama. Adica asa o mica idee am, ca deh ... nici somn nu mai am din cauza lui, din cauza situatie, din cauza gandurilor , din cauza .... din cauza ... din cauza ! Atatea cauze caut , atatea probleme ... da` solutia sa fie ea a dracului daca vine !
Am fumat si`un pachet de tigari pana acum, ca deh, daca nu pot sa dorm macar sa am o ocupatie. Acum stau in curte cu laptopul in brate , scriu si imi mai arunc ochii pe cer, sunt milioane de stele , extrordinar de senin e in noaptea asta.

Mi`e dor ...

17 comentarii:

Rosaline spunea...

Mă amuză cuvintele tale pentru că și mie mi se întâmplă foarte des ce ai descris tu aici, somnul nu se împacă prea bine cu gândurile prea obsesive înainte de culcare în întuneric. La început ți-e somn, și apoi îți trece într-o oră dacă nu ai reușit să te relaxezi și să uiți de toate problemele tale. Singurul lucru pe care îl poți face atunci este să te obosești cumva la loc - cu lumina aprinsă, neapărat - și să mai încerci o dată să adormi.

Te-am pupat și sper să dormi mai bine în noaptea asta:)

A_wounded_soul spunea...

Ai putea sa încerci sa numai te gândeşti la el măcar noaptea şi asta sunt sigura ca nu o sa meargă, atunci uita-te la televizor sau la calculator ca o sa îţi oboseşti ochii şi atunci sigur o sa adormi.

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Eu patesc mai mereu asta.Ma las coplesita de ganduri,de planurile ce le fac impreuna cu el pentru urmatoarea zi.Sunt entuziasmata si in acelasi timp confuza.
Ocupa-ti mintea cu ceva si ai grija de tine!
Te pup!

AndreeEA spunea...

@Rosaline , asa am facut azi`noapte. Mi`am aprins tv`ul , am incercat sa ma uit la tv, m`am gandit ca poate totusi adorm , dupa am incercat sa ma uit la un film pe calculator . Degeaba ! Abia azi`dimineata pe la 5 si ceva am adormit ...

Te pup :*

@A_wounded_soul, stii .. inainte cand eram ok amanadoi , cand era bine, nu`mi facea, griji de nimic, dormeam asa bine. Chiar si cand era plecat cu treburi, cu afaceri ... cu baietii, dormeam. Atunci ma trezea el , ori ma suna sa`mi spuna ca a venit acasa, ori sa ma cheme sa dorm la el. Sau de cele mai multe ori dormeam la el si ma trezea cand venea acasa.
Acum ... sunt atatea ganduri , atatea indoieli care nu`mi dau pace.

@Danyela , eu inainte , asa cum am mai zis si mai sus ,eram bine. Dormeam linistita, stiam ca a doua zii el o sa fie acolo , nu avea ce sa nu fie bine si de ce sa nu dorm.
Te imbratisez >:D<

Diana Zoe. spunea...

Îmi pare rău să aud că nu poți dormi. E tot din cauza gândurilor care nu-ți dau pace?

Rebecca spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Rebecca spunea...

Imagineaza-ti ca nici eu nu am reusit sa adorm decat foarte tarziu .. si eram teribil de beata/.. a fost ceva in aer..

AndreeEA spunea...

@Lamaitza, da, din cauza asta :| chiar nu`mi dau pace.

@Rebecca, nu stiu ce draq a fost in aer, dar am nevoie de somn.

CVis... spunea...

Ia vezi tu cum faci sa dormi la noapte!Pune gandurile intr-o cutie,inchide-o si baga somn! :D
Ti pup,olteanco!Un somn pufos sa ai la noapte! :)

A_wounded_soul spunea...

Îndoieli cum ar fi?

Diana Zoe. spunea...

Îmi pare așa de rău să aud asta :| Sper să treci peste cât mai repede posibil!

AndreeEA spunea...

@CrVisatoare, moldoveanco nu ma mai certa, daca as putea sa dorm, sa stii ca as face`o, dar ola dracu` ca nu pot.
Ti puuup si eu !

@Lamaitza, la fel sper si eu.

@A)wounded_soul, faptul ca nu stiu daca va mai merge, nu stiu cat de sigur e tot ce se`ntampla, nu stiu daca o sa pot avea din nou incredere in el, nu stiu nimic.

A_wounded_soul spunea...

Câteodată trebuie sa mai ai şi încredere în tine, adică sa crezi în relaţia voastră ca nu se va destrăma, dar nici sa te culci pe o ureche.

CVis... spunea...

Eu te si bat daca nu faci nanitza!:)Nu doar te cert! :)
Eu zic de tine...dar sa mor de ma prinde somnul noaptea....:)
ti pup apasat! :)

AndreeEA spunea...

@A_wounded_soul, o sa incerc. Sa vedem daca o sa reusesc, stau prost rau de tot la capitolul incredere :D

@CrVisatoare, moldovianco, nu ma bate ca vin dupa tine la Iasi si ne luptamn amandoua :))

Unknown spunea...

dragostea e asa chinuitoare :))

AndreeEA spunea...

@Alyn, adevar graiesti ! :D