marți, 27 septembrie 2011

Vorbe !


Ce usor este sa aruncam cu vorbe fara sa ne gandim ce dureri vor lasa in urma...
Ce usor e sa inchidem ochii si sa inventam povesti pentru ceilalti ca sa ne convingem pe noi de un adevar de care suntem nesiguri...
Ce usor e sa calcam in picioare lucruri, oameni, sentimente, pentru ca mai tarziu sa le stergem de praf si sa le curatam de noroi...
Ce usor e sa gresim azi cu indiferenta, iar maine sa cerem iertare cu tarie...
Dar ce greu e sa intelegem cine suntem, de ce am ajuns aici si de ce nu ne opreste nimeni...


Mi`e dor ...

18 comentarii:

Rosaline spunea...

asta apropo de vorba mea cu "cine suntem" si cum am ajuns aici, cum am ajuns asa si cum nu ne sfiim sa-i calcam pe ceilalti in picioare pentru a ne satisface propriile ținte...

AndreeEA spunea...

@Rosaline, foarte adevarat !

Diana Zoe. spunea...

Da, e ușor pentru că nu ne pasă. Așa suntem noi, nepăsători, deși în adâncul nostru ceva ne rămâne scai de conștiință, dar doar puțini își dau seama că există. Păcat, dacă am fi mai mulți cei care o simțim, probabil lume ar fi un loc mai bun, dar nu este :)

Anonim spunea...

Ce greu e sa fim oameni...

AndreeEA spunea...

@Lamaitza, fi schimbarea pe care o vrei in lume ... dar noi am uitat si ce inseamna asta !

Diana Zoe. spunea...

Schimbare? Vreau o definiție :)) Majoritatea am devenit niște copy-paste, puțini mai sunt cei care știu semnificația cuvântului originalitate.

Diana Zoe. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
AndreeEA spunea...

@Lamaitza, de unde atata orginalitate ? Nu mai avem asa ceva in ziua de azi ...

Rebecca spunea...

Asa o fost mereu .. si nici nu se va schimba vreodata

Diana Zoe. spunea...

Mai deloc...

Unknown spunea...

:) Asa e viata. sunt doar vorbe.. negandite.

AndreeEA spunea...

@Blue, mare dreptate ai ..

@Rebecca, corect. Dar e pacat ..

@Alyn, de cele mai multe ori sunte vorbe negandite, dacaar fi gandite,altfel ar sta lucrurile ..

Anonim spunea...

cel mai mult dor vorbele spuse la manie persoanei iubite...il urmaresc mult timp pe cel ce le spune, cat si pe cel ce le primeste pe drept sau pe nedrept..
o seara minunata iti doresc..

AndreeEA spunea...

@sufletgol, da .. de cele mai multe ori asa se intampla, consecintele le suferim dupa. Stii vorba aia, gresim mai devreme sau mai tarziu, platim.

Ella spunea...

In principiu, e usor sa fim egoisti si ne e greu cand vedem ca si ceilalti sunt egoisti si stim ca viata ar fi mai usoara si mai placuta daca am renunta toti la egoism. Dar cine face primul pas?

AndreeEA spunea...

@Ella, nimeni ... absolut nimeni nu face primul pas, ca asa suntem noi ..:)

Unknown spunea...

Vorbe negandite care dor...
Ei lasa, o sa-l intalnesti tu si pe cel care iti va spune doar vorbe frumoase ! sunt sigur :)

AndreeEA spunea...

@Alyn, merci, dar prefer sa spun ,, PASS '' :)