joi, 8 septembrie 2011

Amintiri ...

Ma uitam in seara asta la niste poze si`am dat si peste alea cu noi cand am plecat cu taica`tu la pensiune in weekend, numai noi trei. Mai erau si pozele cu noi , de la ziua ta si alea de 8 Martie, cand m`a sunat taica`tu sa ma cheme in oras, ca mi`a promis ca ma duce la sarbi sa mananc plescavita.

Da, dom`le, de 8 Martie m`a sunat sa ma scoata in oras , ca deh imi promisese de mai mult timp si nu se tinuse de cuvant ... sunt multe poze, multe amintiri.
Azi mi`am amintit de toate ... azi parca se rupe ceva`n mine mai mult ca de obicei. Stii , intr`un final ma hotarasem sa`ti mai dau o sansa, sa renunt la tot ce`a fost si sa`n cerc sa fie din nou bine. Sa inchid ochii, sa trec peste minciuni, tradari , neincredere , indoieli , sa vin la tine si sa o luam de la capat.
Pai cu cine sa o iau de la capat ? Nu am cum ... atata timp cat tu continui sa`mi ascunzi lucruri esentiale, atata timp cat nu esti sincer, nu neaparat cu mine ci cu tine.

Aseara am fost la o cafea cu frate`tau , am stat de vorba mult ... frate`tau mi`a zis ca tu in momentele astea nu stii pe ce lume traiesti. Sa incerc sa te las asa, sa ma bucur de prezent , sa nu ma mai gandesc la ce`a fost sau o sa fie. Pai tu pe mine ma faci fericita 2 ore, acum nici alea, poate 10 15 minute cat vorbim la telefon , ca acum esti plecat si dupa , se spulbera tot.
Nu mai vreau sa aud nimic de la nimeni, te`am rugat de atatea ori, sa`mi spui tu ce ai de zis, indiferent cat e rau sau de bine ...
Nu mai am sanse iubitul meu, nici iertare ... nu mai am nimic. M`ai lasat atat de goala, ai luat tot ce`ai putut, m`ai lasat pana si fara mine. Ce sa`ti mai dau ? Mai am oare ceva ce nu mi`ai luat ?
Si stii ca`s suparata, stii ca`mi ascunzi ceva si azi ma suni sa ma`ntrebi ce facem de ziua mea, ca sambata vii in tara.
De fiecare data reusesti sa`mi dai viata peste cap ... eu nu te mai inteleg. Imi vin atatea amintiri in minte, atatea momente frumoase , dar o data cu ele vin si alea urate , minciunile , gandurile, indoielile ...

Mi`e dor ...

22 de comentarii:

Diana Zoe. spunea...

Toate dau năvală în mintea ta și-ți pun la încercarea puterea psihică. Se joacă cu tine, cu sentimentele tale și te provoacă tot timpul. Îmi pare așa de rău când amintirile „ne chinuiesc”, dar, prin aceeași chestie trec și eu :) Dar, asta e, acum trebuie cumva să treci peste, gândurile acelea îți provoacă un stres care nu e necesar.

AndreeEA spunea...

@Lamaitza, nu mai stiu ce sa fac, pe cuvant. Cred ca e prima data`n viata mea cand am facut tot ce mi`a stat in putiinta. Mai mult de atat, habar n`am. Stie ca greseste, stie ca nu trebuie sa faca unele lucruri, dar totusi le face. Cand ma vede ca`s suparata, nu`i pica bine, dar nici nu incearca sa se schimbe. Cand l`am auzit ca vine de ziua mea, am ramas masca ... stiam ca cel putin 2 ani nu mai are de gand sa se intoarca`n tara. O sa vina sambata si`o sa plece luni ... nu mai stiu ce`i in capul lui. Probabil ca nici el nu mai stie, asa cum a zis si frate`sau.

CVis... spunea...

Eu ma bucur ca vine!Ca poate asa o sa stati si voi de vorba!SERIOS!
Si poate va fi bine!Si poate sansa e de partea voastra!Speranta moare ultima!Traieste clipa si nu te mai gandi asa mult!Da-le-n plm de ganduri!!! :))
Eu ti strang tari ,tari in brate si te stampilez cu pofta! >:D< :*

Diana Zoe. spunea...

Măi, cam nașpa situația în care te aflii :| Dar să știi că așa sunt unii băieții la vârsta asta, nu știu ce vor de la viață, nu știu să ia hotărâri rapide, le schimbă pe parcurs. E chiar groaznic, îmi pare rău, nici nu știu ce sfat aș putea să-ți dau. Ceva în mine spune că ar trebui să-l întâmpini cu o mască pe față, să-i zâmbești și să-l saluți, iar altă parte spune să-l ignori. Nu știu, sincer :(

AndreeEA spunea...

@CrVisatoare, si eu ma bucur ca vine, desi nu stiu daca vom mai rezolva ceva. Nu mai stiu nimic,asa`mi vine sa`mi bag pla de zici ca nu`i adevarat.

@Lamaitza, eu stiam ca barbatii se maturizeaza mai greu, dar totusi are si el 27 de ani, ar trebuii sa stie ce vrea.
Nici eu nu stiu cum cum sa`l intampin, sincer iti spun. In momentele astea nici nu imi vine sa`l intampin.

Pui.de.geniu spunea...

eu nu o sa vin cu sfaturi..pt ca poate pe ultima suta de metri spune ca nu mai vine..sau poate vine si cand o sa fii langa el, sigur o sa uiti de sfaturi .:) asa ca..important e ..sa te gandesti ca vine ziua ta :D ca asta e esentialul :) ..restul...vine pe parcurs oricum :P

AndreeEA spunea...

@Pui.de.geniu :)) m`ai facut sa zambesc.
Da dom`le, cand sunt langa el poate reusesc sa`i spun decat 20% din tot ce`am in cap, ca uit totul. Nu mai imi vine nimic in cap ... absolut nimic, parca imi spala cineva creierul.

Pui.de.geniu spunea...

macar noi femeile intre noi..sa mai oferim un zambet >:D<

Diana Zoe. spunea...

Eu vreau să fii puternică, să vorbești cu el, măcar să vezi ce mai e în capul lui, să-ți iei inima-n dinți și să-l întrebi tot ce ai pe suflet. Vreau să zâmbești cu adevărat, să fii fericită și să radiez de bucurie :) Te îmbrățișez!

AndreeEA spunea...

@Pui.de.geniu, adevarat graiesti >:D<

@Lamaitza, crede`ma pe cuvant ca si eu vreau acelasi lucru. Am zambit cu adevarat saptamana trecuta cand am vb`it cu el, cand am scris postarea aia si cu mesajele. A durat putin fericirea mea, dar radiam in momentele alea. Il iubesc din suflet, asta`i adevarul.

Rebecca spunea...

e greu sa te hotarasti .. e greu sa risti .. Sper sa nu realizezi peste mult timp ca ai facut o greseala .. fii puternica >:D<

AndreeEA spunea...

@Rebecca, sunt undeva la mijloc, daca nu mai incerc, ma gandesc ca`mi pare rau ca n`am facut`o, ca totusi mai era o sansa pentru noi. Daca o fac si sufar mai mult mai tarziu, iar nu`i bine, nu stiu ce sa mai fac ... :)

Te imbratisez >:D<

Unknown spunea...

Daca nu merita iubirea ta, renunta la el si gata. Nu te mai chinui degeaba ... nu are rost.
te bucuri 2 ore si suferi alte 22 in fiecare zi. pai ce afacere ai facut ?!

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Acum suferi si ti se intiparesc in minte toate momentele cu el, cand va fi alaturi de tine te vei deprinde de aceasta lume, vei uitat de toate noptile nedormite, tigarile fumate, lacrimile furate .. asa e viata, asa e iubirea .. intodeauna loveste acolo unde doare mai tare si cand te astepti mai putin si iti acopera ochii cand ar trebui sa vezi mai clar orice maruntis.Traieste momentul .. si sa nu uiti de ziua ta sa inchini un pahar si cu mine, asa in cinstea ta!:D

Diana Zoe. spunea...

Să știi că Alyn are dreptate. Tu, fără să vrei, te chinui degeaba cu iubirea asta. Tu îl iubești foarte mult, dar el, pare așa de ciudat cu privire la capitolul ăsta, parcă o face voluntar numai ca să suferi. Tu nu meriți asta, tu meriți să fii fericită și să radiezi de bucurie lângă cineva care îți împărtășește sentimentele :)

AndreeEA spunea...

@Alyn, de ce imi pui o intrebare la care nu pot sa`ti raspund ? De ce nu renunt ? Pentru ca mi`e greu, pentru ca`l iubesc .. pentru ca ma doare.

@Seninle, o sa inchin mai multe pahare :D exact, cand sunt cu el parca`mi spala cineva creierul, nu mai sunt capabila sa zic nici jumatate din lucrurile care vreau sa i le spun, sa ma eliberez dracului o data .

@Lamaitza, stiu .. dar ce pot sa fac ? nici eu nu mai stiu cum sa procedez.

Unknown spunea...

tu crezi ca oamenii au fost blestemati sa fie sclavii dragostei ?! eu nu cred... depinde de vointa fiecaruia!

AndreeEA spunea...

@Alyn, nu cred asta, dar nici nu e atat de usor :)

Sanusperiniciodatalamaibine spunea...

Foarte trist...N-ai ce face! Trebuie sa inveti sa traiesti cu ele, ca parte din viata ta. Cu timpul, se vor estompa si nu vor mai durea asa de tare. Continua sa traiesti cu credinta ca nu chiar tot ce e frumos se termina, ca vor veni vremuri mai bune si pt tine.

Diana Zoe. spunea...

Încearcă să vezi sentimentele pentru el ca pe niște amintiri, îți spun din experiență. Eu așa am reușit să trec peste :)

Unknown spunea...

Lamaitza are mare dreptate !!!!
vei trece peste foarte usor ! just try it ! :)
o zi super !! >:D<

AndreeEA spunea...

@Danyela, de`ar fi asa usor, ar fi extraordinar de bine :) dar stim cu totii ca nu e ..

@Lamaitza , amintirile fac parte din mine .. :) tot timpul vor fi acolo, asta`i adevarul.

@Alyn, nu e usor deloc, fiecare clipa fara el e crunta, fiecare amintirie fie ea buna sau rea, e frumoasa ... ma ajuta sa`mi amintesc ca el a trecut prin viata mea, ca a fost acolo.