miercuri, 20 ianuarie 2010

Discutie :D



Azi am avut o discutie cu cineva, nu va ganditi la cine stie ce, pur si simplu am vb`it. Demult nu m`am mai simtit asa bine, vb`ind cu cineva, m`a relaxat discutia, m`a binedispus. M`as putea obisnuii asa in fiecare zii :D ( cat despre poza care am pus`o ... nu va ganditi departe, nu aveti de ce, dar altceva nu am gasit, prin pc :D )
Este o persoana, zic eu speciala, care ma face sa ma simt bine, imi face bine sa vb`esc cu el :D
Nu pot spune mai multe deocamdata, doar ca ma simt bine :)

14 comentarii:

Sadd spunea...

minti!eu te cred...dar nici tu sa nu mai faci :D,bat pariu ca nu e atat de special pe cat crezi..cred ca e si mai si :D

AndreeEA spunea...

@Sadd, nu pot sa te contrazic, asta o sa vad pe parcurs ! :D Eu nu mai fac nimic, sunt cea mai cuminte ;;) i`m an angel :D

Sadd spunea...

te mananca:))

AndreeEA spunea...

@Sadd, chiar deloc :)))

Sadd spunea...

am inteles:)

AndreeEA spunea...

Sadd, sunt sigura ... :)

Ana-Maria spunea...

Ce postare minunata si optimista...ma bucur mult,Andreea!Te pup cu mare drag!:)

AndreeEA spunea...

@Ana-Maria,imi este doar un amic, dar unul bun ... :D
Te pup si te imbratisez cu drag ! >:D<

Boogie Bubble spunea...

Cre'ca cu mine ai vb'it, nu?! :D Sau dupa ce ai vb'it cu mine? .... A stiu cu cine. :) Pupa mama!

AndreeEA spunea...

@Boogie, u le stii pe toate normal :D:D:D
Pupa mama o duda>:D< :*

Boogie Bubble spunea...

:D

Terra spunea...

A venit soarele? :D
Il meritai. In sfarsit auzim de bine. Te imbratisez si ma bucur pentru tine mai mult decat crezi.

❥queen of heart spunea...

Ma bucur ca dupa toate cacaturile care ti se intampla ai parte si de lucruri minunate`n viata ta:x!T iubesc Deiutza mea>:D:D<!

AndreeEA spunea...

Ohooo asta se intampla demult, atata timp a trecut .. :)