vineri, 12 noiembrie 2010

Gandurile unui prieten..



Un prieten foarte bun .. are muuulte ganduri, nu ca ar avea ele vreo logica :)) dar m`a rugat sa il eliberez de ele.

Ce se poate spune despre “fosta” ? in general de rau sau regrete…uite eu sunt mai al naibii si spun de bine…zilele trecute a fost bunica-mea plecata din oras,si decat sa raman singur am chemat-o pe ea la mine…toata lumea fericita : ea ca scapa de camera aia mizerabila din internat(vorba vine “mizerabila”,pt k la ea in camera e cel mai curat,totusi e un camin din Romania…) bunica-mea pt ca o cunostea si stia ce e de capul ei si ca nu o sa ma lase sa fac betii cu baietii,si eu fericit pt k aveam pe cineva tanar cu mine…

Totusi…gandul meu mi-a strigat k e o ocazie sa ne impacam…pt k sunt prea lenes sa iau o relatie de la capat,cu romantismul de inceput,cu “sa ne cunoastem” si restul…pur si simplu continuam de unde am ramas…timpul petrecut impreuna in prima zi mi-a aprins niste senzatii ingropate de acum 2 ani…dorinte si vise demult uitate…crud,nedrept,si totusi adevarat…

Nu o sa neg faptul ca ne-am simtit extraordinar impreuna,eu mai bine decat cu bunica-mea in casa si ea cu fetele ei…brusc…parca am fi fost frati!!! M-am speriat de asta…nu vreau frati,vreau iubiti!!!Si asa in una din lungile noastre discutii la tigara(care se transformau in discutii la 5 tigari) i-am trantit-o!Ce ar fi sa ne impacam?cum ar fi sa plecam de unde am ramas?da,am gresit in trcut amandoi,acum nu mai suntem asa copii,ne-am mai maturizat,etc…si raspunsul pledoariei mele de jumatate de ora a venit ca un bolovan in cateva cuvinte : tin la tine ca la un prieten bun si mi-e mai bine asa decat atunci…
Am mai discutat,pana la urma a ramas asa,si din momentul acela am inceput s-o vad ca o sora mai mica…ma distram mai bine cu ea asa,vorbeam orice,chiar si amanunte din “patul ei” si toate bune si frumoase pana m-a rugat sa-I fac un masaj…si m-am urcat pe ea,ea in camasa de noapte…si a vrut masaj si pe picioare,si am urcat cu mainile si am urcat…o simteam cum tremura sub mine si simteam cum imi curge transpiratia pe frunte…si pana la urma sa se termine brusc,cu un GATA zis in disperare mai mult decat in convingere…ce mi-e si cu voi femeile ca nu va mai intelege nici dracu!!!Dupa aceea,dimineata,ma roaga s-o inchei la sutien…aceeasi chestie,aceeasi atractie,ca in loc s-o inchei imi venea sa-l dau jos…si la fel,cand sa se ajunga la ceva mi-a taiat-o scurt…ce e asta?O stiu pe fata asta cat n-o stie familia ei la un loc…si cunosc fete chiar mai mult decat mi-as fi dorit…stiu ca ea e genul de fata pe care mi l-as dori langa mine,si totusi stiu ca o prefer ca amica decat ca iubita…am stat cu ea cand era la mine acasa si-I spunea iubitului ei actual ca e la mine,si ma gandeam cum m-as simti eu in locul lui…oare o vreau pe ea “petrecareata” sau pe ea “sufletista”?cred ca prima varianta…Cel mai rau e ca nimeni nu ne crede ca nu s-a intamplat nimik intre noi…e asa imposibil de crezut?
Concluzia : Pentru toti care citesc si trec prin treaba asta , faceti ca mine : Combinati-va cu colega ei de camera!!!

6 comentarii:

AndreeEA spunea...

Bai bine dom`le .. asta e sfat ce`l dai tu ? Sa se combine cu colega de camera?:| Rusine sa`ti fie !!!

nasaady spunea...

nasaady: cat a fost ana aici
nasaady: o vedeam cu ochi de indragostit
nasaady: bou de mine
nasaady: aku vad k totusi nu s-a schimbat
nasaady: e aceeasi persoana egoista caruia nu-i pasa pe cine face sa sufere,atat timp cat ea se distreaza
nasaady: nici ea nu stie ce in capul ei
Miss Hack: urat
nasaady: vrea un baiat k mine k sa isi traiasca viata,da vrea si un golan sa-i ofere numai provocari si porcarii
Miss Hack: cunosc treaba asta ... oare de unde ?
nasaady: ii place sa vada golani beti cum se bat k prostii din orice prostie,sa vada cum sare sangele din ei...
Miss Hack: aa nu, asta nu`mi place, detest
nasaady: da pe cealalta parte vrea si liniste,sa mearga la sigur,vrea unul care sa n-o bata...
nasaady: da se impaca de 5 ori cu ala care o bate
nasaady: cam asta e in capul ei
Miss Hack: urat ..
nasaady: dak n-as cunoaste-o nici nu voiam sa mai aud de ea
nasaady: da o cunosc poate mai mult decat imi doresc
nasaady: si stiu ce suflet are
nasaady: nu ceea ce mimeaza ea,sau mastile pe care le poarta
Miss Hack: cunosc si treaba asta ..
nasaady: eu stiam k o fata vrea de la un baiat in primul rand iubire,siguranta si protectie
nasaady: la mine k stie ca le are pe toate
nasaady: stie k nimeni nu misca in orasul asta la mine
nasaady: m-a vazut cu toti smecherii din oras stand la o bere
nasaady: da nu e de ajuns
nasaady: trebuie sa ma si comport k ei
nasaady: ei,eu nu pot
nasaady: am fost crescut altfel
nasaady: toti papagalii astia care ii fac ei impresie buna...prin atitudine nu prin vreo realizare
nasaady: dak ma iau eu de ea pe strada aia fug
nasaady: eu n-as fugi nici sa fie 20 de insi
nasaady: da na....din gura sunt toti buni
nasaady: si toti sunt tari cu gasca in spate
nasaady: daca-i pui parte in parte incep sa planga "nu da nenea"
Miss Hack: stiu ..
Miss Hack: da` plm ..
Miss Hack: asta e

AndreeEA spunea...

E urat, mai ales ca inca mai ai sentimente pentru ea, eu zic sa incerci sa treci peste .. sa o lasi sa dea cu capu` de pragu` de sus, sa`l vada p`ala de jos ! Altceva nu stiu ce sa iti spun ..

Unknown spunea...

Pff:(!E nasol sentimentul cand ai vrea o sansa..si cineva`ti taie macaroana:-j!Stiu sentimentul..stiu ce simte Adi:|,am simtit`o si eu..poate inzecit:-w,dar mi`am dat seama q totusi imi este mai bine acuma..decat daca mi`ar fi zis "Da" atunci..pentru ca orice poveste de dragoste care dureaza si se rupe o data,daca o legi la loc tot ramane nod,nimic numai poate fi la fel ca la inceput din pacate..si credeam si eu ca "Daca ne impacam o putem lua de unde`am ramas,sau de la capat" ce capat?..Capatul ala cand era totul roz si frumos si suspinam sa aud o voce`n telefon care`mi zicea noaptea "Te iubesc"? Sau de unde am ramas "Cand erau mii de nopti in care adormeam in lacrimi,pentru cine stie ce cacat?,sau cand ne desparteam din orice nebunie?"..nu regret ca l`am iubit..niciodata n`am regretat momentele frumoase din viata mea!Ci doar ca uneori trebuie sa punem punct. chiar daca viata ne cere virgula!

AndreeEA spunea...

De unde draq atatea virgule ? S`au terminat, nu mai sunt .. :| desi cateodata e necesara si`o virgula :D

Anonim spunea...

dupa ultima mea dezamagirea amoroasa imi tot spun "lasa care are balta peste"..altceva nu stiu ce sa spun :|..din pacate inima nu ne asculta, e prea independenta