duminică, 21 noiembrie 2010

Imi doresc ... candva !




Cea mai frumoasa fiinta din viata mea ( finuta mea ) , vineri a fost si ziua ei, si desi n`am stat mult, am fost acolo alaturi de ea la implinirea 1 anisor de viata !
Ma uimeste faptul ca de ceva timp ... vreo saptamana cred, am inceput sa ma gandesc la copii, mi`as dorii un sufletel mic la pieptul meu, sa ma trezeasca noaptea cand plange, sa am grija de ea .. sa o iubesc ... sa fie A MEA si ... a mea ...
Nu`s pregatita sa am copii, stiu asta , dar totusi ... de ce oare ma gandesc tocmai acum la lucrurile astea ? Tocmai acum cand ar trebuii sa am capul limpede ... o singura secunda ar fi fatala daca nu as gandii, si totusi imi permit luxul sa`mi doresc copii .

Da, imi doresc copii ... candva, nu am planuit inca peste cat timp, dar in viitorul apropiat in niciun caz. As vrea o fetita ... satena, cu ochii verzi ( cateodata si albastrii ) frumoasa ... capul meu o ia razna :))
Nu stiu de ce spun lucrurile astea ... dar mai ales de ce le simt !? Sunt atatea ganduri, atatea trairi ... atatea, atatea, atatea ... mi`a dat viata peste cap ! Imi umple inima de bucurie, dar in acelasi timp imi da si viata peste cap !

5 comentarii:

d.i. spunea...

Si, intr'o zi, vei avea un copil pe care il vei iubi mai mult decat orice pe lume...

Unknown spunea...

Cu siguranta o sa ai si tu un copil minunat.Dumnezeu va decide cand esti pregatita si cand sa il trimita:)
Sa iti traiasaca finuta,este super dragalasa:)
O duminica cat mai superba sa ai.

AndreeEA spunea...

@d.i , stiu .. cand va venii vremea.
@dream, multumesc, o iubesc mult.

nasaady spunea...

mda....pe voi femeile cand va doriti tot o femeie,in miniatura,nu va inteleg....cred k a ramas reflexul de cand va jucati cu papusi...de parca nu stiti prin ce treceti voi k fete...sa mai chinuiti inca un suflet:))
Andreea,iti doresc orice copil o sa ai,sa-ti fie sanatos si frumos k tine,sa ai parte numai de realizari din partea lui/ei si sa fii si tu sanatoasa,si taticul,sa ii puteti oferi tot ce are nevoie>:D<

AndreeEA spunea...

@nasaady, hai sa te alerg :)) mai taci !