sâmbătă, 26 februarie 2011

Melodie ( 4 )

Nu inseamna neaparat ceva ... pur si simplu e una dintre melodiile sufletului meu. Intr`adevar azi`noapte o ascultam si plangeam, si imi era ciuda pe mine ca nu pot sa trec cu vederea niste lucruri. Mi`e ciuda si acum ... vreau sa le uit, dar nu pot.
Stiu ca e asa cum zice el ... doar ce mama dracului, eu l`am impins sa le faca, eu i`am zis du`te , si totusi acum ii reprosez.
Aseara ne`am certat a 1000 oara din aceeasi cauza. Nu mai vreu sa ma gandesc, dar cum fac sa uit ? CUM CUM CUM ?

3 comentarii:

eu spunea...

aceia'si melodie ascultam si eu aseara...doar ca era cantata de adevaratul compozitor meat loaf...superba melodie....cat despre regrete...mereu vor exista...asa ca invata sa te conformezi situatilor si sa mergi inainte indiferent de greseli poop roz

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Atata timp cat nu poti sa le uiti inseamna ca acele lucruri inca traiesc in tine.Da-le drumul,altceva nu stiu ce sa-ti spun..

AndreeEA spunea...

@alexutza, mie mai mult imi place varianta cantata de celine :X
@Seninle olmak istiyorum, da, unele dintre ele inca traiesc. As vrea sa le dau drumul .. dar inca nu reusesc.