joi, 16 iunie 2011

Iesire ... incerc ...

In ultimul timp nu am mai intrat pe blog ... am tot iesit, m`am plimbat .. m`am simtit bine, pe de alta parte m`au luat si amintirile, dar am fost mai puternica decat dorul . Nu l`am mai sunat ... el inca ma suna, iar atunci cand o face vorbim ... mult, la un moment dat mi`a zis ca eu nu am suflet deloc, ca mult prea repede am trecut peste tot si l`am uitat, iar in curand altcineva o sa`i ia locul.
E atat de fraier , nimeni niciodata nu o sa`i ia locul, nici nu am trecut peste ... dar atata stapanire am avut de fiecare data cand am vb`it cu el in ultimul timp , incat n`am mai zis nimic ... nici macar ca imi lipseste in fiecare secunda din ce in ce mai mult.

Am iesit in ultimul timp, m`am plimbat ... doar cu prietenii am iesit, niciun barbat, nici o noapte de sex ... absolut nimic, doar eu si prietenii. Singurul care mi`a mai tinut de urat in noptile astea, din cand in cand a fost Jack ... ca de fiecare data bineinteles, doar ca de data asta nu`n exces.
M`am plimbat pe la Dunare , am stat , m`am gandit ... m`am relaxat, tot timpul asta am incercat sa`mi tin mintea ocupata cu ceva, sa nu ma mai gandesc , dar totusi ...

Mi`e dor ...

7 comentarii:

Rosaline spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Rosaline spunea...

el iti tot zice faza cum ca nu-l iubesti ca sa te-ntarate si sa te faca sa te rogi de el sa se intoarca. Nu tb sa te intristezi atat din cauza asta. Daca te iubeste cu adv, cu siguranta stie si ca tu il iubesti...

Rosaline spunea...

p.s.: daca vrei sa te distragi putin, ai o leapsa la mine pe blog..:)

G.W. spunea...

timpul vindeca ..bull shit ..trebuie sa treci peste sa te detasezi si sa incerci sa fii cat mai mult femeie, asta ajuta (du-te la cofor,la cumparaturi,in cluburui, la munte) spun psihologii in situatii de genul

Anonim spunea...

Sha La La itsuka kitto boku wa te ni surunda !

Unknown spunea...

Incearca sa fi tare`..:).Dorul intotdeauna va face parte din inima omului,doar ca,noi trebuie sa stim cum sa-l separam din cand in cand..
Sunt sigura ca vei putea trece peste tot..:)

AndreeEA spunea...

@Rosaline, stie, sunt sigura de asta :)

@Rosaline, multumesc, o sa o preiau in seara asta. Te imbratisez >:D<

@G.W., vindeca, crede`ma. Am fost, m`am distrat, m`am zbenguit ... am petrecut ceva timp de calitate cu mine ... si unii barbati care mi`au trecut doar prin pat ... :)

@spunea, sper si eu din suflet.

@Copilul diminetii, traducerea te rog :)