vineri, 10 iunie 2011

Nu pot !!

In seara asta m`am intalnit cu un tip, care tot insista de vreo saptamana si ceva sa ne vedem si l`am tot evitat, ba ca am treaba, ba ca`s plecata din oras ...
Dragut baiatul, inalt, ochii albastrii ... cuminte, invata pentru licenta, la locul lui .. dupa cum am am mai zis cuminte.
Treaba este ca e mult prea cuminte pentru gustul meu, e genul de om, care ar face orice pentru mine daca ar pune suflet ... genul de persoana careia daca i`as zice, ,, in 5 minute esti la mine '' , el in 4 minute si 20 de secunde ar fi. Nu`mi plac genul asta de oameni, nu mi`au placut niciodata si nici nu o sa`mi placa vreodata.
Am dat cu piciorul la o persoana care chiar m`ar multumii si`ar vrea sa fie bine.
Am avut o discutie cu el si i`am zis, ca eu daca as fi barbat nu as incerca sa am o relatie cu mine in momentul asta, pentru ca nu pot si nici nu vreau. Plus de asta el merita ceva mai bun, nu una ca mine langa el, chiar nu`s persoana potrivita pentru el.
Exact in momentul asta mi`a trimis un sms : ,, Sunt dezamagit, imi placi foarte mult, chiar as fi vrut sa fie ceva intre noi, dar daca nu se poate ... asta e '' .
Imi pare rau, n`am vrut sa`l dezamagesc, doar i`am spus cum stau lucrurile, am fost sincera cu el ... nu merita sa incep o relatie cu el si dupa sa`l fac sa sufere.

Cand eram cu el in masina si`i explicam lucrurile astea, mi`a trimis si el mesaj, sa ma intrebe ce fac. Am simtit ca`mi sare inima din piept, ca ma lasa picioarele ... dar nu i`am raspuns. A incercat sa ma sune, nu i`am raspuns ... dupa mi`a trimis alt mesaj : ,, Se pare ca esti ocupata`n noaptea asta, imi cer scuze ca te`am deranjat, dar orice ai face cu oricine ai fi, tot la mine iti va sta gandul . ''
In alte ipostaze, daca as fi fost cu altcineva`n masina, nu cu respectivul, as fi facut ceva, numai de nervi, numai pentru simplu fapt ca a tras el concluzia ca fac eu ceva ... dar n`am facut nimic, doar am venit acasa, si`am inceput sa plang ... ca deh ...
Eu n`am facut nimic ... dar el dupa faza cu telefonul, pentru ca nu i`am raspuns eu, pentru ca e convins ca am facut eu ceva ... el sigur a fost cu vreuna`n noaptea asta ... probabil e si acum cu ea ...

Mi`e dor ...

11 comentarii:

Rosaline spunea...

de ce am impresia ca situatia asta imi aminteste de B-ul Amantei?

AndreeEA spunea...

@Rosaline, nu stiu, dar mie situatia nu mi se pare deloc asemanatoare ...

Anonim spunea...

Frumoooos , butzi butzi btuzi butzi :))....tu stii mai bine ce ai de facut ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

AndreeEA spunea...

@Copilul diminetii, n`am inteles nimic din ce`ai scris :|

Anonim spunea...

a da :))??..cand intri trage-mi un buzz sa vezi :)))

Jasmine spunea...

Te chinui singura, dupa cum am mai zis. Ori incerci sa treci peste [ intr-un mod sau altul/ cu un tip sau altul ] ori iti calci pe mandrie si te impaci cu el!
Altfel, esti masochista, te complaci in suferinta si mizerie...

dornespus spunea...

...AndreeEA,draga mea...nu vrei sa poti...pt ca ai putea...cand vei fi pregatita sa renunti...la el,acel "el" care nu te lasa...vei vrea sa poti...Sa renunti,nu sa uiti...:):(...
..un week-end minunat ,draga mea! te imbratisez!...

Jasmine spunea...

Te chinui singura, dupa cum am mai zis. Ori incerci sa treci peste [ intr-un mod sau altul/ cu un tip sau altul ] ori iti calci pe mandrie si te impaci cu el!
Altfel, esti masochista, te complaci in suferinta si mizerie...

Anonim spunea...

Respect ce ai spus Jasmine bv ..mai stiu eu un pusti de 17 ani care incearca sa ii explice asta seara de seara si pe ea o doare in cot :-??ma rog se pare ca nu este singuru prost care inceaca RESPECT..

AndreeEA spunea...

@Jasmine, probabil ai dreptate, nu te contrazic ... poate sunt masochista si ma complac in mizerie si suferinta, dar deocamdata nu pot sa fac nimic, Timpul va decide ce va fi :)

@Copilul diminetii, frumos ... ce sa zic :)

@dornespus, poate va venii si momentul ala candva ...
Si eu te imbratisez cu drag >:D<

Anonim spunea...

gresesti.. il chinui si pe fostul si pe "viitorul" si pe tine :p .. esti destul de matura sa iei decizii :) trezeste'te ..