duminică, 19 decembrie 2010

Miracole ...

Toata lumea vorbeste de miracolele care se intampla de Craciun, dar lumea asta stie ce miracol vreau eu !? Toata lumea crede in spiritul Craciunului, dar lumea asta stie ca eu nu simt niciun spirit, niciun sentiment ca vine Craciunul !? Nu, nimeni nu stie ce am eu in suflet ... nimeni nu stie ca inima mea plange si tanjeste dupa un miracol.
Ce faci cand simti ca ai intalnit iubirea, ca ai intalnit barbatul ala care te face sa te simti femeie, care niciodata nu ti`a facut rau, ca a fost langa tine in niste clipe in care te durea sufletul , dar nu poti fii cu el ?
Si nu ca nu vrei, ca tu vrei asta din tot sufletul, dar NU POTI !?

Singura lui greseala a fost ca nu m`a sunat 1 saptamana, ca nu suna nici acum .. pai cum dracului sa mai sune, daca eu i`am zis ca NU il mai vreau, ca NU am nevoie de el, ca NU il mai iubesc !?
Multi dintre voi cei care ma cititi, imi spuneti sa ma intorc la el, sa fiu cu el .... offff cat as vrea asta ... dar NU POT ! Este imposibil ...
Am incercat sa uit, am incercat .... dar nu pot, pentru ca inima mea a ramas la tine ... din nefericire. Imi vreau inima inapoi, a stat prea mult la tine, fara niciun folos.

TU G. , esti miracolul meu de Craciun, o noapte cu tine asa cum aveam inainte ... o noapte in care sa ma tii in brate, sa te uiti la mine cu ochii tai verzi ... sa ma iubesti asa cum o faceai inainte.
Dar, dupa cum am zis, se pare ca miracolele nu mi se intampla si mie, tu o sa fii acolo unde trebuie sa fii, cu cine trebuie sa fii ... si eu ... uhm ... eu o sa fiu singura si`o sa ma gandesc ,, ce frumos ar fii fost daca ...''
As fii vrut sa traiesc povestea asta cu tine, as fii vrut sa`mi implinesc iubirea, dar nu e posibil. Inchid ochii si ma gandesc la tine, imi vine in minte fiecare cuvant al tau ...
,,Tu esti a mea Andreea, si doar a mea vei ramane. Hai sa mergem pe undeva doar noi doi, sa fugim din oras cateva ore . De ce ma minti ca nu ma iubesti ? De ce esti asa copil ? Stii bine ca nu conteaza cu cine o sa fii, dar cum te fac eu sa te simti, nu o sa te mai faca nimeni '' .
Da, fir`ar al dracului sa fie, ai dreptate G., nimeni nu ma face sa ma simt ca tine, nimeni nu`mi atinge sufletul cum mi`l atingi tu, nimeni nu ma iubeste asa cum o faci tu, nimeni nu imi intinde mana asa cum o faci tu, nimeni nu ma priveste asa cum o faci tu.
Si cu ce folos ? Cu ce folos fir`ar al dracului, daca tu esti cum esti ? Daca noi doi nu o sa putem fii impreuna niciodata !? A !? Offfff, cat as vrea sa`mi raspunzi, cat as vrea sa citesti ...

9 comentarii:

Unknown spunea...

Din pacate stiu cum este sa stii ca nu poti cu cineva. Sper ca tu sa te poti desprinde. Este nociv rau de tot sa continui, si sa simti ca ceva nu e bine. Eu am o mare slabiciune pentru otrava mea. Si, oricat m-ar durea, continui sa o beau. Spune-mi si mie secretul miracolului cand vei da de el. :*

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Atunci cand avem mai mare nevoie de ei,nu sunt alaturi de noi,si din cauza lor suntem intr-o continua lupta cu sufletul nostru.
Nu sunt in masura sa dau sfaturi,pentru ca nici macar ptr mine nu am unul,insa iti doresc sa aibe un final fericit aceasta poveste,sa ai parte de acel miracol!>:D<

AndreeEA spunea...

@Lucianna, am reusit sa pun punct, desi ma doare sufletul ... nu stiu ce sa mai zic, sau ce sa mai fac.

@Seninle olmak istiyorum, nu are cum sa aiba un final fericit, oricat as vrea eu. Langa mine a fost cand am avut nevoie ... nu tot timpul dar a fost. Si totusi, uite ca nu putem fii impreuna. Asta e.

Rosaline spunea...

nu mai fii trista, o te rog, nu mai fii...

Unknown spunea...

Andreea,uneori nu trebuie sa zicem nu cand sufletul cere si urla`n disperare un "DA" puternic,acel "Da" e cel mai profund sunet pe care doar cei care sufera`l pot auzi,spargerea unui geam toata lumea il aude,dar strigatul inimi doar tu`l poti auzi!:]Probabil..de data asta trebuie sa`ti fac tu miracolul..nu sa mai astepti`:]..asa poti astepta mult si bine pentru ca ai zis "NU!"..stiu ca nu se poate..dar uneori "nu pot" nu exista,exista doar "nu vreau"`:)!Succes la implinirea miracolului tau de Craciun!

Anonim spunea...

Pai tu Andruska , sti tu vorba aia ca nu se poate si cu mandra si cu draga? ;).Si sti prea bine ce vorbesc eu aici...nu poti avea totul o data si decat sa sfarami ceva ce deja exista , de ce nu incerci sa vezi ca viata nu se traieste intamplator si ca din povestea asta a omului cu ochii verzi trebuie sa inveti ceva?! Invata , deschide mintea si priveste cu atentie .Si , mai ales , pune-te in situatia din oglinda.Nu sunt eu cea care sa dea sfaturi si nici nu voi fi , niciodata , cea care sa arunce prima cu piatra , caci e nu sunt cu nimic mai presus de tine si povestea ochilor tai verzi....insa atat incearca: deschide ochii mintii si invata....trage invataminte si foloase despre viata....nimic nu este ceea ce pare a fi....
Te imbratisez cu mare drag si sa sti ca ai la mine un mare umar de plans...daca te ajuta cu ceva!

AndreeEA spunea...

@Rosaline, incerc.
@queen of heart, mda .. degeaba urla el ca ,, DA'' , daca trebuie sa fie ,, NU'' :|
@Ana`Maria, as avea nevoie sa stau de vorba cu tine acum ... stiu ca intelegi despre ce e vorba ... si poate ma judeci, dar s`a intamplat , acum nu mai am ce sa fac. Am pus punct, dar ma doare al dracului de rau :(

Ana-Maria spunea...

Andruska , da ...te inteleg si dupa cum am scris , nu sunt eu cea care sa arunce prima cu piatra si nici nu am absolut nici un drept sa te judec , pentru ca port o barna in ochi , nu un pai...Oricand doresti putem vorbi , indiferent cum preferi si , daca te ajuta si crezi ca are vreun folos pentru sufletul tau , trimte-mi un mail..sti adresa...
Ai grija de tine!

Ana-Maria

AndreeEA spunea...

Multumesc Ana`Maria !