duminică, 5 decembrie 2010

Vreau sa inceteze ...

Nu mai vreau sa lupt impotriva morilor de vant, nu mai vreau sa`l am doar cateva ore ... cateva clipe, si atat. Gata, imi ajunge, NU mai vreau ! Credeam ca pot sa fac asta, credeam ca pot sa`mi infrang sentimentele, ca nu sunt ele mai puternice ca mine .. ca nu e totul asa cum vrea soarta si destinul, ca se poate sa mai fie si cum vreau eu. Dar acum va fii cum vreau eu, acum se va termina totul, nimeni si nimic nu`mi va sta`n cale ...

Ma deranjeaza linistea, stiti voi cum e, parca e linistea dinaintea furtunii ... se aud doar stropii de ploaie ... as vrea sa vorbesc cu ei, sa le spun ce simt, sa le spun CUM ma simt ... as vrea sa ies in ploaie, si sa uit totul.
Vreau sa retrag ca i`am zis Te Iubesc, ca sunt fericita de cand sunt cu el, vreau sa sterg totul cu buretele. Intr`adevar, cat am fost cu el, am simtit ca traiesc asa cum nu am facut`o niciodata, am simtit ca toata lumea e a mea, si stia sa ma faca sa ma simt asa, in putinele alea clipe cand eram cu el, dar revin la ideea mea, totul pe lumea asta este trecator, absolut totul, nimic nu tine o vesnicie.

Nu mai vreau continuarea povestii, vreau sa vina finish`ul, de fapt am ajuns la finish .. asa trebuie, asa vreau eu. Da, asa vreau eu ! Nu tin cont nici de inima, nici de ratiune, de nimic. Pana si inima mea s`a pus de acord cu mintea, sa imi stea`n cale ... pentru ca el e acolo ... s`a ascuns adanc in inima si`n mintea mea, si nu vrea sa iese d`acolo.
O sa pot face asta, o sa`mi adun toate puterile si`o sa`i spun ... nu o sa`l las si de data asta sa ma faca sa ma razgandesc, nu o sa`l las sa ma priveasca asa cum numai el stie sa o faca, sa ma atinga ... sa simt ca atunci cand o face, parca`mi atinge si sufletul, nu doar trupul. NU, de data asta o sa fie ca mine, nu ca el, de data asta o sa spun ce`am de spus, si`o sa plec. Nu o sa astept intrebari, nu vreau sa dau raspunsuri ... pentru ca nu le am, nu le am nici pentru mine, cu atat mai putin pentru el, nu vreau sa astept explicatii ... nu`si au rostul. Nu mai vreau nimic, vreau doar sa pot renunta, sa`i pot da drumul, sa uit tot ...

Ma ard lacrimile pe obraji ... nu am facut`o inca, si totusi plang , plang pentru ca ma doare inima ... Azi, mi`a zis o prietena ( se stie ea cine e ) :

- Daca stii ca poti fara el, daca stii ca o sa treci peste, si nu o sa te mai gandesti fa`o. Desi nu cred, nu o sa poti sa`i zici ,, gata '', pentru ca`l iubesti si stii si tu asta.

O sa pot fara el, trebuie sa pot fara el, oricum e clar ca nici cu el nu mai pot. Nu mai pot sa stau noaptea sa ma gandesc ca e unde e ... ca e cu cine e, nu mai pot sa stau noptile sa ma uit pe pereti, sunt om si eu, si la fel cum simte el, asa simt si eu.

Azi trebuie sa sune ... azi trebuie sa se termine totul, azi trebuie sa`i spun ca nu mai vreau, ca n`am nevoie de el. Azi, neaparat azi, maine nu stiu daca o sa mai am puterea sa o fac ...

5 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

cred ca trebuie sa iti asculti inima, cateodata ea stie ce e de facut. tu esti singura care poate decide, ce e mai bine pentru tine.

AndreeEA spunea...

Lavinia, nici eu nu mai stiu ce e bine, ma contrazic singura. Iar inima mi`am axultat`o, si nu am facut bine.

hgfhf spunea...

nu stiu ce sa iti zic, uite gandeste asa daca te merita sau nu si cat de bine e cu sau fara el, iar inima pue-o in ghips laso sa isi revina si dupa aceea asculto, sa vezi ce zice.

cel mai bine e sa iei decizile singura pt ca daca e sa suferi, singura vei suferi

cherie spunea...

"Acum un secol" am avut o prietena care s-a indragostit de un barbat insurat. Dragostea nu a fost un pacat insa lipsa de incredere in dragoste a fost distrugatoare ..... Viata nu se distruge din dragoste, viata continua totdeauna pe masura tariei de caracter ........

AndreeEA spunea...

@Florin, mi`e bine cu el ... dar in acelasi timp, stiu ca nu e bine , pentru ca el ... el e cum e.
@cherie, asta cu barbatul insurat e nasol .. suferi mult ... si nici nu`i bine, adica deh ... :|